Gå til innhold

E21 323 Spørsmål.

Share

Anbefalte innlegg

Hehe ja det er planen har vert å handla nye kanaler og litt forskjelligt :wink: .Tanken er vel å lakkere i inka gelb med alle lister osv. svart. Er også på jakt etter ATS classic i 7 eller 8 x 13. visst ikke jeg får en god pris på noen alpina felger av en her på forumet.Har byttet nesten alt av foringer bremseslanger osv.Så støtfangere og litt knask nå så begynner det å ligne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se at interessen for E21 er voksende 8)

Mitt langtidsprosjekt:

side.jpg

En Henna-rød 1980-modell 323i. Bilen har ikke vært brukt siden 1998, så den skal få en teknisk overhaling på motor og bremser. Karroseriet er forholdsvis ok, men det er rust i gulvet og dårlig kvalitet på tidligere reparasjoner, så det må sveises og lakkeres. Planen er å få den i ok original stand - ikke noe turbo eller 18" bling-bling altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å gå inn på www.nrk.no alle autofil episodene ligger her :wink: Kjekke biler dette skikkelig gocart å kjøre :D

Hmm...håper noen kommer på hvilken episode 323'n var med i.

Hvis ikke tar det vel ei stund å surfe gjennom samtlige episoder, for å finne den....... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken orange farge er det på bilen din kvalaracing? Jeg hadde en slik 320-6 som var jægermeister orange :D Med zender frontspoiler og MIM felger

Er nok ikke det. Er vel heller bengalakk orange, ser ut som den er lakket i fylla av han som hadde den tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock:

Ser jo ut som den er hentet ut av 80-tallet med tidsmaskin, gleder meg til å se den ferdig må jeg si.

Hentet ut fra 80-tallet ?... du er vel klar over at E30 kom på markedet allerede i 1983... :?... Ikke for det E21 er meget fine biler... :D

E21_323i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet ut fra 80-tallet ?...

Bilen min er produsert i mai 1980 - og det var vel tidlig på åtti-tallet at E21 kom på bruktmarkedet og ble "ungdomsbiler". Mitt første møte med E21, var en rød 323i med 15" BBS som kom sidelengs gjennom en rundkjøring i 1984 - et imponerende syn for en 14-åring :lol:

Og da jeg gikk på ingeniørhøgskole på Hønefoss 1988-91 stod det en utrolig strøken rød 323i - med 15" BBS på Statoil (?) stasjonen i Hønengata... Tilfeldig at 323'n min er rød? I think not :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...