BMW forever Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Har lurt på å kjøpe en 79/80 mod 323. E21. "prosekt" Noen som har en " Link" fra der autofil testet denne bilen?? Vet jeg så det en gang på tv. Takker for hjelp!! Legg gjerne ut noen bilder å av E21 323! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Det er bare å gå inn på www.nrk.no alle autofil episodene ligger her Kjekke biler dette skikkelig gocart å kjøre Min sin skal få litt tiltrengt stell utover våren..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Er litt digg den E21èn din "kvalaracing" Du burde ha lagt ut en prosjekttråd om den, hvis du skal fikse den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Hehe ja det er planen har vert å handla nye kanaler og litt forskjelligt .Tanken er vel å lakkere i inka gelb med alle lister osv. svart. Er også på jakt etter ATS classic i 7 eller 8 x 13. visst ikke jeg får en god pris på noen alpina felger av en her på forumet.Har byttet nesten alt av foringer bremseslanger osv.Så støtfangere og litt knask nå så begynner det å ligne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Flott å se at interessen for E21 er voksende Mitt langtidsprosjekt: En Henna-rød 1980-modell 323i. Bilen har ikke vært brukt siden 1998, så den skal få en teknisk overhaling på motor og bremser. Karroseriet er forholdsvis ok, men det er rust i gulvet og dårlig kvalitet på tidligere reparasjoner, så det må sveises og lakkeres. Planen er å få den i ok original stand - ikke noe turbo eller 18" bling-bling altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Det er bare å gå inn på www.nrk.no alle autofil episodene ligger her Kjekke biler dette skikkelig gocart å kjøre Hmm...håper noen kommer på hvilken episode 323'n var med i. Hvis ikke tar det vel ei stund å surfe gjennom samtlige episoder, for å finne den....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Min gamle E21 323 Ikke bli sinte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Er bare en ting å si om E21 323. Bli bra den der med litt kjærlighet og omtanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW forever Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ingen som har en Link eller vet åssen episode det var? Har lett lenge på autofil sida, men finner den ikke! Fin den røde 323`n "Orjan." Den blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Hvilken orange farge er det på bilen din kvalaracing? Jeg hadde en slik 320-6 som var jægermeister orange Med zender frontspoiler og MIM felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Mitt langtidsprosjekt: Ser jo ut som den er hentet ut av 80-tallet med tidsmaskin, gleder meg til å se den ferdig må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hvilken orange farge er det på bilen din kvalaracing? Jeg hadde en slik 320-6 som var jægermeister orange Med zender frontspoiler og MIM felger Er nok ikke det. Er vel heller bengalakk orange, ser ut som den er lakket i fylla av han som hadde den tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW forever Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Ser jo ut som den er hentet ut av 80-tallet med tidsmaskin, gleder meg til å se den ferdig må jeg si. Hentet ut fra 80-tallet ?... du er vel klar over at E30 kom på markedet allerede i 1983... ... Ikke for det E21 er meget fine biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Hentet ut fra 80-tallet ?... Bilen min er produsert i mai 1980 - og det var vel tidlig på åtti-tallet at E21 kom på bruktmarkedet og ble "ungdomsbiler". Mitt første møte med E21, var en rød 323i med 15" BBS som kom sidelengs gjennom en rundkjøring i 1984 - et imponerende syn for en 14-åring Og da jeg gikk på ingeniørhøgskole på Hønefoss 1988-91 stod det en utrolig strøken rød 323i - med 15" BBS på Statoil (?) stasjonen i Hønengata... Tilfeldig at 323'n min er rød? I think not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå