Gå til innhold

Min E36 325 Cab


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I helgen har bilen fått ny clutch og jeg har byttet olje og oljefilter. Reiser på Bilferie imorgen så blir noen timer bak rattet de neste dagene :) Kjører til Oslo imorgen for å bl. annet se på leilighet :) Så bærer det til Vestlandet (Bømlo) etter Rudskogen er ferdig :) Har fått garmin Gps i 20års gave av mor og far og har lagt inn fotoboksvarsling på denne ikveld så nå er jeg klar for ukjent farvann :lol: Hvis noen møter på meg, nøl ikke med å hilse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter å ha kommet til Bømlo etter en uke i Oslo og Rudskogen fikk jeg en ulyd fra viftereima når jeg startet bilen dagen etterpå. Åpnet så panseret og fant dette synet:

dsc01006bf1.jpg

Rett før den ryker så var flaks at jeg kom meg de 55 milene fra Rudskogen til Bømlo. Skal kjøre til Trondheim på fredag så står fast her og venter på deler :( Strammehjulet ser dere er pulverisert og borte og reima har derfor blitt slitt av fra toppen. Den er under halvparten så tykk no og har begynt å flise. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
Har idag hentet Rep settet fra Leather Master på Posten. var ikke rare greiene, men får håpe det gjør underverker for interiøret mitt :) Nytt Armlene er også bestilt på Bmw og kommer vel iløpet av uka.

DSC00733.jpg

hey hvor kjøpte du det ?? og funka det ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...
Fant en gammel traver på Finn i går gitt :-)http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41003393

Moro å se igjen etter så lang tid. Den lever ihvertfall fremdeles :-)

blei seine natta på meg etter å lese hele tråden din:) Det artigste var når du linka til bilen etter du fant den igjen til 59 k, bare en uke eller 2 før det igjen lå den til 50k av en annen kar.(prøvde i herdig å få tak i han for å kjøpe men for seint) (fant meg heldigvis en annen 325 cab for et par dager siden :D)

Blei skikkelig fin den bilen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...