Gå til innhold

Min E36 325 Cab


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til felgvalg. Har vært rundt om i Trondheim og hørt etter litt om hjul idag :)

Får M3 replica felger(de nye) med dekk til 10 068kr med marangoni dekk.

http://www.felgimport.no/default.asp?pa ... sp&prodno=\Felger\Replica\BMW\209.jpg

Disse får jeg til 12400kr inkl. yokohama dekk i dim 225,40R18

http://www.felgimport.no/inc/viewprodim ... silver.jpg

Disse litt billigere:

http://www.felgimport.no/default.asp?pa ... sp&prodno=\Felger\Replica\BMW\303%20c.jpg

Disse til 14826kr med yokohama dekk.

http://www.felgimport.no/inc/getprodimg ... BMW/89.jpg

hva skal jeg velge? har mest lyst på m5, m3 eller kyala felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg synes faktisk TSW felgen var fetest men. de var liksom ikke like standard som de andre. skiller seg mer ut liksom.

men tror nok bilen blir fin uansett hvilke felger du monterer:)

Ja av de alternativene der står det imellom tsw felgen og m5 felgen. Er de jeg liker best. Er bare så usikker på om jeg skal velge no cleant eller om jeg skal tørre å være litt tøffere :?

Idag forsvant speedometeret igjen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten samme problem som du, bare at til meg er det turtellern som streiker, eller den hakker og står der den selv vil iblant. men når jeg kakker oppå dashbordet over instrumentpanelet så funker den igjenn. en stund værtfall.

dårlig kontakt bak intstrument panel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten samme problem som du, bare at til meg er det turtellern som streiker, eller den hakker og står der den selv vil iblant. men når jeg kakker oppå dashbordet over instrumentpanelet så funker den igjenn. en stund værtfall.

dårlig kontakt bak intstrument panel?

Hm, minner meg mer om at nåla sitter fast litt. hadde det vært dårlig kontakt ville nåla falt ned på null når den har fått brudd. Er det uoriginale skiver på instrumentene dine? isåfall kan du prøve å ta av glasset på panelet og dra nåla litt mot deg så den ikke sitter så hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny fin bil!

Ingenting slår følelsen av å ha en ny BMW i oppkjørsel`n

Takk for det :) Ja jeg smiler litt hver gang jeg går forbi vinduet og ser den stå i oppkjørselen. :D

Må vel ut å kjøre litt med den ikveld i Trondheim så hvis noen her inne ser meg så får dere hilse så skal jeg hilse tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fiksa sprekka ved hanskerommet og :) Lyset i hanskerommet ville ikke slå seg av for skuffa kom ikke nok på plass, men det slukker no :)

Før:

DSC00587.jpg

Etter:

DSC00590.jpg

Så har jeg satt inn Pioneer spilleren min.

DSC00591.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten samme problem som du, bare at til meg er det turtellern som streiker, eller den hakker og står der den selv vil iblant. men når jeg kakker oppå dashbordet over instrumentpanelet så funker den igjenn. en stund værtfall.

dårlig kontakt bak intstrument panel?

Hm, minner meg mer om at nåla sitter fast litt. hadde det vært dårlig kontakt ville nåla falt ned på null når den har fått brudd. Er det uoriginale skiver på instrumentene dine? isåfall kan du prøve å ta av glasset på panelet og dra nåla litt mot deg så den ikke sitter så hardt.

når du sier d så virket d mer logisk at den sitter fast litt ja.

så d tror jeg ikke er så dumt å prøve først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått fiksa slik at vinduet på passasjerdøra går ned og opp alt ettersom døra lukkes. Coupelyset fungerer også nå slik at det slår seg av og på også når passasjerdøra åpnes og lukkes :) trodde først det var microbryteren i døra som var gåen, men viste seg at det var hammeren til bryteren som ikke var helt god. Så fiksa den biffen ;)

hammeren som var gåen. Vasket den liksågodt med q-tips når den først var ute)

dsc00607ro2.jpg

Da ble det lys her og :)

dsc00602oo2.jpg

Denne diskantløsningen var mindre pen (lyden også)

dsc00605jf7.jpg

Så byttet de ut til Type Rf diskanter :) Ser litt bedre ut ihvertfall(lyden er også mye bedre takket være skikkelige delefiltere og elementer)

dsc00604oc0.jpg

Så klarte jeg ikke dy meg idag etter å ha vasket bilen. Sola skinte så varmt og godt så måtte prøve å ta ned taket :twisted: (manuelt desverre da motoren ikke er programmert enda:()

dsc00610un7.jpg

Blir bra med noen fine 18" hjul, m-tech sideskjørt og bakfanger tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og shoppet litt idag da ;) 18" TSW Kyama felger med Yohohama S308 i 225,40R18dim.

Så måtte ta litt bilder da :)

Montering hos Hanebo & Sortvik i Trondheim:

DSC00612.jpg

DSC00615.jpg

DSC00617.jpg

DSC00616.jpg

DSC00634.jpg

Munkholmen i bakgrunnen :)

DSC00635.jpg

DSC00628.jpg

liten klaring her når en legger over :S Vurderer å bytte fjærer foran til noen som er 1cm høyere for å slippe at det subber når jeg legger over maks og det ikke er helt plant.

DSC00636.jpg

DSC00639.jpg

Eier med Cab Hår :P

DSC00621.jpg

Er det ikke slik at de i baksetet alltid skal sitte oppå sånn? :P

DSC00622.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble konge med de felgene da!!Sikkert ingen dum ide å skifte til litt høyere fjærer nei, kommer til å irritere deg max i løpet av sommeren :?

Ja er det. Liker at ting er kjørbart i tillegg til pent. Dama skal sikkert bruke bilen noe når vi flytter sammen til høsten og så vil at hun skal kunne kjøre avgårde uten å sitte igjen med hjertet i halsen redd for at hun skal knerte framskjermene mine. Men ifølge en kamerat som har god peiling på Bmw så var det innerskjermene som fikk det og ikke ytterbuen som jeg trodde først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte litt med bilstereoen idag. Strekke kabler osv.

Siden jeg er lei av turtallsus fra høyttalere i bil kjøpte jeg meg en skikkelig signalkabel denne gangen. Håper denne skal gi meg klar lyd!

monsterkabel.jpg

Når jeg tok av dekselet over rattstammen kom dette ledningskaoset frem. Avkappede ledninger er aldri kjekt å finne :cry: Noen som vet hva de kan være til? mistenker alarmen selv.

ledningskaos.jpg

Denne fant jeg liggende inni dashbordet :roll: regner med den egentlig skal stå over cd-spilleren. Den som står der no har ingen ledninger koblet til. hvilken funksjon har denne?

hjul.jpg

Ser fort rotete ut når en holder på :lol:

rot.jpg

Valgte å sette Remote'n til monoblokka mi her:

remote.jpg

Håper noen kan gi meg svar på spørsmålene over :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...