Gå til innhold

Min E36 325 Cab


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den ble jo strøken nå ;)

Må gi en lyd når du kommer til Bømlo igjen..:) Hadde vært kjekt å sitt på bilen din..

Har nettopp bestilt valsing fra www.valsespesialisten.no til min cab,

så satser på at eg får på de nye felgene før det går for lang tid..

Kjører til Bømlo med cabben 18. Juni :) Skal få på plass diffuser i bakfangeren til da og :) Sideskjørtene blir lakkert imorgen så skal få montert de neste uke. Må bare få kjøpt klips til de :D Sideskjermene blir kanskje lakkert før sommertreffet på ACR 10. Juni, men lakkereren min var ikke sikker på om han rakk det så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her ja! Dette så meget bra ut :o

Så nå er den klar for sommeren? 8)

Ja nå er den klar for sommeren ;)

Blir muligens lagt ut for salg i Juli da jeg skal bli student til høsten og ikke ser vitsen i å sitte på 2 biler i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er M-tech matter kommet på plass i gulvet og sideskjørt hentet fra lakkering :) Venter bare på mal og noen flere klips så kan jeg montere de :) Diffuser til bakfangeren ble også bestilt idag.

Sideskjørt :)

dsc00767yn7.jpg

Nye matter :)

dsc00766sk0.jpg

Dette gamle stygge gummiflaket skal aldri inn i bilen igjen!

dsc00768io7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med sluringa du hadde ved giring til 5? hvis jeg ikke har oversett det da:)

Dårlig med sluring, men skraping derimot. Jo går fint egentlig for har blitt vant til å gire litt rolig så den skraper veldig sjeldent nå :) Skal bytte olje på girkassa neste uke så tror den blir bra da. Merker på girkassa at den er litt hard på flere gir så tror det kommer seg med litt ny smøring :) Mistenker at det er litt lite olje på kassa bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah skjønner... vurderte å kjøpe denne når den lå ute jeg også serru:) men du kom meg i forkjøpet gitt:)

Ah. Du får en ny sjanse til å kjøpe bilen i MYE bedre stand kanskje i juli ;) Påkostet masse de siste månedene som du sikkert ser ;)

Mikaelft: Ja gleder meg :) Noe som er digg er at de er originale og derfor har perfekt passform :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kassene mine ferdig så har vært og hentet de idag og såvidt begynt med stereo prosjektet :) Måtte innom bilradiospesialisten og spandere på meg nytt frontsett også ;)

Bilder:

Proffbygde kasser :)

dsc00772yz2.jpg

Slik skal kassene stå:

dsc00773oo3.jpg

Dette skal ut: Regner med kassene og forsterkerne veier opp for reservehjulet med tanke på vektfordeling.

dsc00775xd2.jpg

Har trekt opp kassene og fuget alle skjøter innvendig med sikaflex for å være 100% sikker på at det er tett.

dsc00777dd7.jpg

Det var alt jeg rakk idag før jeg må på jobb. Skal jobbe langdag imorgen og lørdag så blir nok ikke gjort så mye mer før søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah skjønner... vurderte å kjøpe denne når den lå ute jeg også serru:) men du kom meg i forkjøpet gitt:)

Ah. Du får en ny sjanse til å kjøpe bilen i MYE bedre stand kanskje i juli ;) Påkostet masse de siste månedene som du sikkert ser ;)

Mikaelft: Ja gleder meg :) Noe som er digg er at de er originale og derfor har perfekt passform :D

den er grei ;) du får si ifra :):)

Vurdert noe ca pris da kanskje?:)

følger meg på denne hver dag omtrent så:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah skjønner... vurderte å kjøpe denne når den lå ute jeg også serru:) men du kom meg i forkjøpet gitt:)

Ah. Du får en ny sjanse til å kjøpe bilen i MYE bedre stand kanskje i juli ;) Påkostet masse de siste månedene som du sikkert ser ;)

Mikaelft: Ja gleder meg :) Noe som er digg er at de er originale og derfor har perfekt passform :D

den er grei ;) du får si ifra :):)

Vurdert noe ca pris da kanskje?:)

følger meg på denne hver dag omtrent så:P

Nja, tenkte å legge den ut til en 135k hvis jeg får bilen så strøken som den bør være til å forsvare prisen. Dette da med anlegg og felger og alt som er selvfølgelig( og gir som ikke raper;)). Da blir den under selvkost. Er alltid så mange som skal prute så lønner seg sjelden å legge den ut for lavt heller. Men vi får se. Er ute etter å selge den til en pris den er verdt ihvertfall, ikke dyrest eller billigst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...