|Andreas| Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Ser her ja! Dette så meget bra ut Så nå er den klar for sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Den ble jo strøken nå Må gi en lyd når du kommer til Bømlo igjen.. Hadde vært kjekt å sitt på bilen din.. Har nettopp bestilt valsing fra www.valsespesialisten.no til min cab, så satser på at eg får på de nye felgene før det går for lang tid.. Kjører til Bømlo med cabben 18. Juni Skal få på plass diffuser i bakfangeren til da og Sideskjørtene blir lakkert imorgen så skal få montert de neste uke. Må bare få kjøpt klips til de Sideskjermene blir kanskje lakkert før sommertreffet på ACR 10. Juni, men lakkereren min var ikke sikker på om han rakk det så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ser her ja! Dette så meget bra ut Så nå er den klar for sommeren? Ja nå er den klar for sommeren Blir muligens lagt ut for salg i Juli da jeg skal bli student til høsten og ikke ser vitsen i å sitte på 2 biler i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Da er M-tech matter kommet på plass i gulvet og sideskjørt hentet fra lakkering Venter bare på mal og noen flere klips så kan jeg montere de Diffuser til bakfangeren ble også bestilt idag. Sideskjørt Nye matter Dette gamle stygge gummiflaket skal aldri inn i bilen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Kan ikkje selga den vettu.. Ta skiltå av på vinteren.. Så spare du litt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kan ikkje selga den vettu..Ta skiltå av på vinteren.. Så spare du litt der.. går an det og. Selger den bare hvis jeg får en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 hvordan går det med sluringa du hadde ved giring til 5? hvis jeg ikke har oversett det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 hvordan går det med sluringa du hadde ved giring til 5? hvis jeg ikke har oversett det da:) Dårlig med sluring, men skraping derimot. Jo går fint egentlig for har blitt vant til å gire litt rolig så den skraper veldig sjeldent nå Skal bytte olje på girkassa neste uke så tror den blir bra da. Merker på girkassa at den er litt hard på flere gir så tror det kommer seg med litt ny smøring Mistenker at det er litt lite olje på kassa bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 ah skjønner... vurderte å kjøpe denne når den lå ute jeg også serru:) men du kom meg i forkjøpet gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Blir bra når sideskjørta kommer på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 ah skjønner... vurderte å kjøpe denne når den lå ute jeg også serru:) men du kom meg i forkjøpet gitt:) Ah. Du får en ny sjanse til å kjøpe bilen i MYE bedre stand kanskje i juli Påkostet masse de siste månedene som du sikkert ser Mikaelft: Ja gleder meg Noe som er digg er at de er originale og derfor har perfekt passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Da var kassene mine ferdig så har vært og hentet de idag og såvidt begynt med stereo prosjektet Måtte innom bilradiospesialisten og spandere på meg nytt frontsett også Bilder: Proffbygde kasser Slik skal kassene stå: Dette skal ut: Regner med kassene og forsterkerne veier opp for reservehjulet med tanke på vektfordeling. Har trekt opp kassene og fuget alle skjøter innvendig med sikaflex for å være 100% sikker på at det er tett. Det var alt jeg rakk idag før jeg må på jobb. Skal jobbe langdag imorgen og lørdag så blir nok ikke gjort så mye mer før søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 ah skjønner... vurderte å kjøpe denne når den lå ute jeg også serru:) men du kom meg i forkjøpet gitt:) Ah. Du får en ny sjanse til å kjøpe bilen i MYE bedre stand kanskje i juli Påkostet masse de siste månedene som du sikkert ser Mikaelft: Ja gleder meg Noe som er digg er at de er originale og derfor har perfekt passform den er grei du får si ifra :) Vurdert noe ca pris da kanskje? følger meg på denne hver dag omtrent så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 ah skjønner... vurderte å kjøpe denne når den lå ute jeg også serru:) men du kom meg i forkjøpet gitt:) Ah. Du får en ny sjanse til å kjøpe bilen i MYE bedre stand kanskje i juli Påkostet masse de siste månedene som du sikkert ser Mikaelft: Ja gleder meg Noe som er digg er at de er originale og derfor har perfekt passform den er grei du får si ifra :) Vurdert noe ca pris da kanskje? følger meg på denne hver dag omtrent så Nja, tenkte å legge den ut til en 135k hvis jeg får bilen så strøken som den bør være til å forsvare prisen. Dette da med anlegg og felger og alt som er selvfølgelig( og gir som ikke raper;)). Da blir den under selvkost. Er alltid så mange som skal prute så lønner seg sjelden å legge den ut for lavt heller. Men vi får se. Er ute etter å selge den til en pris den er verdt ihvertfall, ikke dyrest eller billigst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Helt korrekt mulig du har en kjøper allerede her da så du er klar over det Håper du uansett selger til en som tar vare på bilen sin da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå