Mexos Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Helt korrekt mulig du har en kjøper allerede her da så du er klar over det Håper du uansett selger til en som tar vare på bilen sin da:) Høres bra ut Skal ta kontakt med deg rett før jeg legger den ut da vettu Er alltid kjekt å selge bilene sine til noen som tar vare på de når man har lagt så mye tid og penger i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Godt å høre godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Har begynt med bagasjerommet idag. Har kommet så langt hittil idag: Veldig fornøyd med kondensator plasseringen Ellers er olje til diff og girkasse kjøpt inn og skal skiftes sideskjørt begynner jeg å montere ikveld. Diffuseren min var til 1. enderør så ny er bestilt og kommer imorra. Kom gjerne med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Da er sideskjørt montert på førersiden. Passasjersiden blir tatt imorgen Fant også ut at jeg har lekkasje på girkassa. Noe som gir lite olje som igjen forårsaker raping regner jeg med Sikkert simringen bak på kassa. Så skal få skiftet denne og fyllt på ny deilig olje Bilen var ganske lav foran når vi jekket den opp tektylerte også kanalen idet jeg borret den pluss at jeg hadde på sånn heavy grunning greier så rust blir nok null problem der i gården med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Har begynt med bagasjerommet idag. Har kommet så langt hittil idag:Veldig fornøyd med kondensator plasseringen Ellers er olje til diff og girkasse kjøpt inn og skal skiftes sideskjørt begynner jeg å montere ikveld. Diffuseren min var til 1. enderør så ny er bestilt og kommer imorra. Kom gjerne med tilbakemeldinger Pent=)=) trekke opp "gulvet" også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Pent=)=) trekke opp "gulvet" også eller? Selvfølgelig Holder på nå så kommer nye bilder ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Har fått trekt opp og laget noen flere vegger idag samt begynt å koble Måtte gi meg pga. fikk vondt i ryggen. Ikveld skal simringer på girkassa byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Har fått trekt opp og laget noen flere vegger idag samt begynt å koble Måtte gi meg pga. fikk vondt i ryggen. Ikveld skal simringer på girkassa byttes Begynner virkelig å bli bra detta:) skal du ha plexi over der ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Blir nok ei pleksiplate over der ja Har nå skiftet simmeringen som var gåen på girkassa og byttet olje på girkasse og differensial Fant ut at det manglet ca 0,7L olje på Girkassa pga. lekkasjen så den ble mye bedre og smidigere å gire med når ny olje var fyllt på Har enda litt raping i 5. gir, men er bare å gire rolig så er det ikke no problem så det kan jeg fint leve med. Merker det ikke under kjøring pga. voldtar den ikke uansett Greit å ha tilgang til Bukk når en driver på med sånt her sto den gamle simmeringen: Vasket så bilen under etterpå for å fjerne oljesøl og annen dritt (Greit å ha kompiser til å gjøre slikt ) Imorgen bli anlegget gjort ferdig, høyre sideskjørt skal monteres og diffuser bak skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Da er sideskjørt montert på alle sider og bakdiffuser på. Har også fått lyd i anlegget og det ble bra Kjører til nordnorge ikveld for å dra på sommertreff i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Manlger bare å bytte potte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Manlger bare å bytte potte nå Blir isåfall kun å kappe av original stussene og sveise på nye, men liker faktisk litt at eksosen er original, da forstår folk at det er en 6er og ikke en 318 med effektanlegg Av en eller annen grunn spør alle om det er 320. Er det så uvanlig å ha 325 cab? Litt bilder av bilen på ACR : Kjørefølget mitt nordover: Bekket 200 000 km igår Bilen føles ut som den er gått 140 så gjør ingenting. Er jo Bmw Noen fra følget hjemover: Her er beviset for de som trodde det ikke gikk an å kjøre pent med 325 Lå noe høyere oppi nord der det er så mye opp og ned da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Bestilte ny list til bakfangern min idag, men de var tomme på Møre så får den nok ikke før jeg skal på Roadtrip på mandag Skal kjøre fra Trondheim og ned til Bømlo via Bergen. Så skal jeg på dagstur til Stavanger litt uti uken før jeg kjører hjem igjen på Søndag. Så er det Oslo tur rundt 10. Juli før bilen legges ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Dæven som du kjører rundt da, ikke rart du har passert 200 000km Hvorfor selge gullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Nå må du bytte ut blinklys pærene dine foran med noen med blåskjær i=) mye penere=) Fikk du noe orden på kablene under rattstammen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå