e30_kH Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 jeg har en SoundMagus Class D, X-3200 Mono forsterker.. dette er vel kansje en "jalla" forsterker, men den leverer jo en go del watt 3000watt i 2 ohm med 2,5% forvregning. så jeg lurer på om noen har prøvd disse forsterkerne? noen med negative erfaringer om denne? vil den eventuelt klare å drive 2 stk 12" dynbell DY9812 på 1000 watt rms hver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Klarer nok å drive dem elementene. Men jeg vet om en sann forsterker som har tatt livet av ett kraftig element pga firkantkurve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 2.5% forvrengning er vel hinsides mye? Vanlig måleverdi i % er vel ca.0.5 for "normale" produsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Ja. det er ekstremt mye. Men feks rør forsterkere har mer. Men dem henter kvaliteten inn på at dem er meget dynamiske. Men det tror jeg ikke Soundmagnusen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_kH Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 åijsann... firkant kurve jah :/ er det noe man kan jøre for å forandre bittelitt på kurven? noen små justeringer bare? ingenting som hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 sjekk alltid sikringsverdien på forsterkeren for å finne reell watt, mange jalla merker ute om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå