Jesse Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 lurer på denne selv jeg :S virket billig da. noen som har litt fakta om motoren? ossen er den i forhold til EUR utgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 ossen er den i forhold til EUR utgaven? Den er vel i stort sett en stroket 325 motor, og vil tro den er langt fra så hissig og turtallsvillig som "vår" M3 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 jeg syns 119 var dyrt. det hadde vært en ok pris om det var godkjent.. en m3 3.0l koster 70 nok og en 318is koster 40nok. bygg om selv. å du får noe ordentlig! hadde heller kjøpt en 328 enn denne usa "m3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasB Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 En usa versjon er ingenting å ha. Hvis du regner 160.000 inkl godkjenning kan heller vi bygge en til deg som ikke er nedtrimmet USA versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Er en grunn til at selger ikke har godkjent den, mulig han har papira i orden men, kan være vanskelig å få det godkjent når man ikke har søkt og fått klarsignal før ombygging. Ellers er vel TUV en mulighet. hadde heller gått for en Euro M3 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 viss de skal klare å bygge den opp fra for 180000 tviler jeg på at det blir veeeldig bra, dessuten må man vell vente et år;) Hvorfor det? de tjener jo fort mellom 80-100K på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 noe super billig var det ikke, kan jo like greit kjøpe en billig 325 og deretter kjøpe til Schmiedmann M50 3.2L basis ombyggnings-kit. Da har man jo en motor som er tipp topp og yter noe mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Få selger til og godkjenne den først,ellers hadde ikke jeg giddet og kjøpt... Enig.. Ikke kjøp den før den er godkjent. Kan hende du får masse problemer med å godkjenne den og da sitter du der med en bil som du ikke har lov å kjøre med. Prisen er for høy hvis du skal kjøpe den uten at den er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Tror den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinmyrene Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Vil si jeg er skeptisk der selv, hvis han har alt som skal til kan vel han like så godt godkjenne den før han selger den, kanskje mye pes, men kan banne mye på at han får solgt den fortere da... Eller så er det jo en billig M3 da, jeg hadde kjøpt den og kjørt den med skiltene som 318is.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Det er ingen skikkelig m3 det der.. Ikke veldig lurt å ikke godkjenne den hvis ukykka først er ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg