Gå til innhold

Katta i sekken?


ryste
 Share

Anbefalte innlegg

Juni 2006, kjøpte jeg en bmw 320i e36 cab, 94modell, 160 000km til 120 000,-. Bilen er utrolig strøken med skinninteriør, fin i lakken osv.

5_-1473386733.jpg

Problemet derimot er at jeg har hatt en del problemer med den, og lurer på om jeg har blitt litt lurt. Hva er deres mening...

Fikset sete og vindusramme 5000,-

Termostat og termostathus +++ 2300,-

Vannpumpe, lys og ledningsnett 3900,-

Batteri 1900,-

Sensor til veivaksel 3100,-

SUM: 16 200,- på under et år???

syns det kommer opp problem etter problem jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil ikke påstå du har kjøpt katta i sekken, har selv en E36 som jeg har påkostet rundt 20 tusen iløpet av året som har gått. Slikt må man bare regne med.. Bilen din så ut pen ut den, sett mange slike til salgs, med ca samme km stand, for rundt 150.000 kroner og mer, som er helt strøkne. Så, som nevnt tror jeg bare du har hatt en smule uflaks.

Har sett mye verre tilfeller av katta i sekken for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge feilene har kommet nå så har du ikke blitt lurt. om det skjer noe med bilen etter selger har solgt den så er det ikke hans problem. bilen er ute av hans verden. man selger uten garantier.. du må nesten regne med at det kan skje noe med en "gammel" bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min syvende BMW nå og har kun EN eneste gang fått stopp, og det var på den jeg har nå. Ellers har det kun vært slitedeler som har gått, har aldri hatt motorproblemer foruten det vanlige vedlikeholdet. Den største jobben jeg har hatt pga feil er å bytte en girkasse på en gammel E28 jeg hadde som begynte å bli sliten.... I motsetning til andre drittmerker jeg har hatt som har ramlet i staver for ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si du har vært uheldig.. :( Syns det var mye reparasjoner på så "kort" tid.. Man må jo regne med litt når bilen ikke er ny, men jeg skjønner at det er frustrerende når det blir så mye.. :( Jeg har hatt min E36 i ett og et halvt år og det eneste jeg har måttet gjøre er å bytte clutch (var dårlig da jeg kjøpte bilen) og batteri.. Jeg har kanskje vært heldig jeg da..? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...