Gå til innhold

GATEBIL TREFF PÅ MANGER 16/03


KIM320D
 Share

Anbefalte innlegg

Er dette kødd eller?

Manger av alle steder?

viss dette er sant så går jeg ut ifra at han som per idag eier Gatebil Taxi'en stiller med Bimmeren ettersom at han faktisk bor på radøy...

Jeg stiller med bimmeren min og drar med en kompis med bimmeren hans viss dette er sant...

Hvor har du hørt dette fra kim?

Og forresten, om det er noen fra sentrum som ikke vet hvor Manger er, ikke frykt, jeg er der annenhverhelg og bor i nærheten av Flesland. bare gi meg en PM så kan vi avtale nærmere 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er ikkje kødd.

Var i prat med Camilla som er fotograf for gatebil i går, og hun kunne bekrefte at di kom utover til manger for og ta bilder og intervjue folk. Måtte jo sjekke om det bare var piss eller ka da va. Men nei Dei komme KL 18.00. på fredag.

Rekner jo med at Ørjan, som vant gatebil taxien kommer vist han er hjemme fra sjøen.

Det tar ca ein time og kjøre fra bergen sentrum vist man holder fartsgrensene, Men kem klare vel da???? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er ikkje kødd.

Var i prat med Camilla som er fotograf for gatebil i går, og hun kunne bekrefte at di kom utover til manger for og ta bilder og intervjue folk. Måtte jo sjekke om det bare var piss eller ka da va. Men nei Dei komme KL 18.00. på fredag.

Rekner jo med at Ørjan, som vant gatebil taxien kommer vist han er hjemme fra sjøen.

Det tar ca ein time og kjøre fra bergen sentrum vist man holder fartsgrensene, Men kem klare vel da???? :P

ok... da stiller vi :)

men hvor møtes vi da? hvor på Manger skjer intervjuene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje kor da e best og stå.

Spørs kor mange som komme.

Blir enten med komunehuset / ungdomskolen eller Gamle BNR plassen, vil eg tru. På ungdomskulen det er best plass.

Så trur nok da blir dar.

Men det e ikkje eg som bestemmer, så vi får vel se kor det kommer mest lyd og blårøyk fra. Eg stille vertfall.

Ikkje så forferdelig vanskelig og finne hvor det bli. Manger e ikkje så stort. HEHE :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje kor da e best og stå.

Spørs kor mange som komme.

Blir enten med komunehuset / ungdomskolen eller Gamle BNR plassen, vil eg tru. På ungdomskulen det er best plass.

Så trur nok da blir dar.

Men det e ikkje eg som bestemmer, så vi får vel se kor det kommer mest lyd og blårøyk fra. Eg stille vertfall.

Ikkje så forferdelig vanskelig og finne hvor det bli. Manger e ikkje så stort. HEHE :lol:

helt riktig... du ser hvor bilene er iallefall... jeg stiller.

en grønn original E36 325 limousine og en blå e36 320 m-tech.

viss det er flere fra Bergen sentrum som har tenkt seg ut, så er det bare å slenge seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...