bmwhans Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 et av verdens rikeste land har høyeste avgifter, dyrest bensin, dårligste veier. eksporterer olje billigere til utlandet enn det nordmenn må betale. verdens beste land å bo i? vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 et av verdens rikeste land har høyeste avgifter, dyrest bensin, dårligste veier. eksporterer olje billigere til utlandet enn det nordmenn må betale. verdens beste land å bo i? vel... Dyrest bensin har vi nok ikke. Jeg så på TV for litt siden hvor det var et program om de norske M6-lastebilene som ble sendt til Afrika. I denne reportasjen fortalte de at bensinprisene der nede var på lik høyde med norske priser. Siden de er på høyde med norske priser vil jeg si at de har den dyreste bensinen, rett og slett fordi at i Afrika tjener mest sansynlig det normale mennesket en brøkdel av et normalt menneske her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Men du må også huske på at det er ein del korupsjon i Afrika T.A.S. Vil tru at dette har ein innvirkning på bensinprisen. Men ein ting eg lure på, er det nokon her som er smarte nok til å skjønne den norske bilpolitikken som AS Noreg har lagt seg på? Kanskje me skal spørre Mensa, men trur dei kjem til å slite litt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg bor ca 3 km. fra sentrum, men for å komme dit med buss må jeg en liten svingom ut på landet og gjennom ca 5km med stort sett bare 40sone. Hvis det er godt vær om man har grei gangfart går man fortere til byen enn det tar med bussen. Atpåtil koster det 25kr en veg, alstå 50kr til og fra jobb. Kan vel konkludere med at det tar bare 20% av tiden og koster ca det samme å kjøre BIL til jobben.. Forstå det den som kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå