iEksil Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Heisann Da har jeg kjøpt min andre BMW og tenkte det var på tide å bli medlem her. Har ikke hatt en skikkelig "fotosession" med bilen enda, men her er noen snapshots fra en liten kjøretur jeg hadde. Bilen er en 1999 328i E46. Her med vinterfelger: Etter å ha hatt bilen i en drøy uke, og kjørt ca 130 mil kan jeg si at jeg er VELDIG fornøyd. Nå gleder jeg meg bare til jeg kan få puttet 18" sommerhjul på Det eneste negative er at jeg stadig bekymrer meg for pøbler og vandaler med skarpe nøkler og behov for å knuse ruter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei! Velkommen til bimmers. Veldig fin bil du har kjøpt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Nice ride!! Gratulerer så mye med MEGET pen ny bil, og hjertlig velkommen til oss PS: Du får plass til 19" også på denne hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med en flott kjøremaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 er enig med deg iEksil er så redd for at folk skal skrape opp min ny lakerte bil jeg oxo, kan ikke de bøllene bare la vær.... foressten hvoir mye ga du for bilen, og er det en 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Sykt fine de der Er bare å gratulerer å ønske deg velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer, en nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Congrats med en absolutt pen bil Jeg skriver også, ps: Går 19" på den der, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Godbilen sin ja, er en skikkelig sprek kjøremaskin dette ja, det kan jeg skrive under på, har en makan selv ps: mangler bilder av den sexy rompa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med en flott bil! Stort pluss for manuell fra denne karen. Blir sikkert veldig bra med 18" sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iEksil Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Takk, takk - jeg er veldig happy med den - kjøreopplevelsen kan på ingen måte sammenlignes med min forrige bil (10 nummer mindre) Skal nok få lagt ut noen pene bilder (inklusive den sexy rumpa) etterhvert. Her er i alle fall sommerskoene - de kommer på etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Velkommen og gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Gratulerer med din andre BMW, ser veldig pen ut og riktig motor . Forresten, velkommen hit til det gode selskap også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Gratulerer med ny bil Så skikkelig fin ut denne, og så går den vel greit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Velkommen til Bimmers, og gratulerer med en virkelig flott kjøremaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå