Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvor store og brede felger du kan ha kommer litt an på om du har/skal senke vogna og selvfølgelig hvor mye senk... Innpress på felgene spiller også inn..

Bilen er orginalt senka, veit ikkje kor mye.har lyst på 10*18 bak og 8,5*18 framme det ska vera 20 i innpress på bilen

Skrevet

på 19" er hvertfall 8,5 det bredeste du kan ha uten valsing av hjulbuene, om du har litt senking, og det vil du vel ha! :)

Vet det er noen som kjører med 9,5 også, men ikke helt sikker på hvordan det går. Kommer litt an på dekktype og strekk i degget også.

Jeg vil tippe 10 blir for mye.

Skrevet
hvor store og brede felger du kan ha kommer litt an på om du har/skal senke vogna og selvfølgelig hvor mye senk... Innpress på felgene spiller også inn..

Bilen er orginalt senka, veit ikkje kor mye.har lyst på 10*18 bak og 8,5*18 framme det ska vera 20 i innpress på bilen

10X18 ET20 på en E46 er bare å glemme!

Blir mye penere med 8,5X19 med ET rundt 40.

Det du oppgir er jo specs. til en 5 serie.

Skrevet
":2nyfi6pu]på 19" er hvertfall 8,5 det bredeste du kan ha uten valsing av hjulbuene, om du har litt senking, og det vil du vel ha! :)

Vet det er noen som kjører med 9,5 også, men ikke helt sikker på hvordan det går. Kommer litt an på dekktype og strekk i degget også.

Jeg vil tippe 10 blir for mye.

En liten feil der. Mine sedan er godkjent med 9x19" fremme og bak med 50/40mm senk. Med 235/35 bak subber det ikke i det hele tatt. ET44. Har nå 255/30 bak. Subber såvidt i humper med full.

10" bakfelg på coupe med riktig innpress funker uten valsing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...