Severin Haugstad Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Hei! Jeg har blitt den lykkelige eier av en 1990 BMW 850i. Kommer fra privat samling i Tyskland og har kun kjørt 34000 km. Som ny!! Lurer på om det er noen der ute som vet hva som er bestetiden til 850 rundt nordschliefe, og hvor stor forskjell det er på 850i og CSI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Gratulerer med en råååå bil med pen km-stand. Du slipper ikke unna uten å legge ut bilder av gliset. Er det lov å spørre hvor mye hærligheten koster på norske skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Severin Haugstad Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Selvfølgelig kan du spørre om det, den kostet 21.000 euro (etter pruting) i Tyskland, og kom på 350.000,- på norske skilter. Mauritsius blå med originale 18 toms AC Schnitzer (245 og 285). Hadde en del arbeid med å få biltilsynet med å godkjenne det, men det gikk etter 2 dager med krangling:-) Har litt problemer med dette bildegreiene.... Får feilmelding på opplastingen... Ser du kjører 325i, jeg har en slik også, 1990 med 125000 km. Helt strøken og original, men den begynte å lekke litt i forrige uke. Ikke så rart kanskje siden det regner som bare faen her i Bergen for tiden. Kjøpte den i sommer for 60.000. Litt mye for en e30 kanskje, men den 1 eier med servicer hele veien på Bavaria og har stått i garasje hele livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Ser du holder til i Bergen, og forventer å se denne bilen på bmwccn hordaland sine treff utover våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Gratulerer med feit kringle! Wink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Severin Haugstad Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Skal prøve å komme meg på treff ja:-) Meldte meg inn i bmw klubben nå nettopp, så da regner jeg med at jeg får oversikt over hva som skjer. Satser også på å få med meg bmw klubben sitt treff på rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Gratulerer med en rå bil + medlemskap i klubben! Kan virkelig anbefale treffet på Rudskogen, ja! Fint hvis du kommer, så får vi andre tatt en titt på en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Gratulerer med rå bil! Kanskje eg er heldig å få sjå denne perlene her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Skal prøve å komme meg på treff ja:-)Meldte meg inn i bmw klubben nå nettopp, så da regner jeg med at jeg får oversikt over hva som skjer. Satser også på å få med meg bmw klubben sitt treff på rudskogen. Bimmers har bane treff 18mai, Still opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Gratulerer med ny og fin bil! Jeg har også lyst til å kjøpe en 850i en gang i tiden. Men må spares litt først. Jeg vil se mange bilder av vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå