Kjell Rune Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Da ble jeg fort en volvo eier gitt.. en stk sort 2005 mod volvo v50 som jeg får om 14 dager.. ja ja må vel prøve litt forskjellig. og jeg har fremdeles compacten da så jeg har vertfall 1 stk bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Grattis med ny bil da V50 er jo ikke ille å se på hvertfall, den er jo faktisk pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 volvo.. hører jeg volva tenker jeg automatisk 240 med frieksos. men v50 ser jo egentlig ganske pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Gratulerer med en fin bil... ... Volvo i dag er jo mye mer enn en gammel 240 og på enkelte områder matcher de faktisk også BMW. Er du imidlertid klar over at V50 har mindre plass enn en E46 Touring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Gratulerer med en fin bil... ... Volvo i dag er jo mye mer enn en gammel 240 og på enkelte områder matcher de faktisk også BMW. Er du imidlertid klar over at V50 har mindre plass enn en E46 Touring ? den er vel lavere baki bagasjerommet men virker som det e litt lengre.. men men... prismessig så er det jo ikke sammenlignbart da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 og jeg har da seff bestilt orginalt bodykitt da. og noe store felger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Gratulerer da. V50 er som andre sier, en ganske fin bil Og med bodykitt blir det nok enda litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Ser veldig bra ut! S40/V50 med original styling er utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 takk for det ja.. jo jeg vil tro den kan bli pen med 18" felger litt senk body kitt og no tonede ruter. og en s40 grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Jaa, grunnen til at det er dårligere plass baki er jo for att løftearmene og kraftuttaket kommer der Grattis med ny bil da Kjell Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Gratla med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 grattis med ny og pen bil! du får slenge inn noen bilder etter hvert som du får på bodykit m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Først får jeg fy fy av deg når jeg skal handle meg V70, og så handler du deg Volvo selv. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Først får jeg fy fy av deg når jeg skal handle meg V70, og så handler du deg Volvo selv. hehe.. Volvo V70 er helt klart et alternativ når dagens 2003 E46 318d Touring skal skiftes ut... det er fine biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Først får jeg fy fy av deg når jeg skal handle meg V70, og så handler du deg Volvo selv. hehe.. det var da vel ikke no v70 du snakket om til meg.. var ikke det en slik coupe sak?? og de synest jeg er mindre pene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå