Mexos Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg regner med at jeg ikke er den eneste her inne med E36 som har tenkt å kjøpe nye hjul til sommeren og jeg sliter litt med å finne felger. Derfor lager jeg denne tråden her hvor folk kan poste bilder av ulike felger på e36 slik at jeg og andre kan se hva vi har å velge i Dette er hittil min favoritt, M5 E60 Replica felgene, men er litt redd for at dette blir en felg man ser på veldig mange bmw for de virker veldig populære Edit: legg gjerne ved navn på felg hvis dere vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 ikke mine biler, men fine felger fordi : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Den AutoTuning cab'en var fin! Jeg selv liker mine egne felger OZ Racing Volcano 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg må ha nye felger. Er vanskelig å finne noe fint i 17" egentlig, bortsett fra orginale M-felger. Utvalget er langt bedre i 18" (og 19" for så vidt), men det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Må si jeg har sansen for disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 ACS type3 er konge, men ser ikke bra ut i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 så gå for 18"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Uaktuelt! Jeg skal hovedsaklig kjøre bilen, ikke titte på den. Men det trenger jo ikke se helt ille ut for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Så du synes det er såpass stor og merkbar forskjell komfortmessig mellom 17" og 18"? Jeg synes ikke det var spesiell stor forskjell iallefall, men dette kommer kanskje litt ann på hvordan understellet er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Nja, noe, men er ikke pga komforten, siden bilen er ikke spesielt komfortabel uansett. Men dekka er dyrere, og det har ingen fordeler kjøremessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå