Porri Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Ja det rykker ikke om veien er bra, da hadde det jo vært noe i veien med bilen. noen av dere som er her som, har tuningbox på 118d? vurderer å skaffe meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Endelig har jeg fått tatt litt bilder av bilen min Info finner du på : http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=4223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porri Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Pene Felger det der T16;) likte de godt. pen høyde på den å. skal få tatt bilde av bilen min nå som jeg har fått meg nytt kamera å fått på AC senkesettet på den, men har et bilde av motorrommet mitt i mellomtiden. Kommer flir bilder av bilen til uka igjen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Her er noen bilder av min 120d m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 1-serien er sannelig ikke så værst. Liker faktisk interiøret bedre i denne enn i E60. Kompakt og sportslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 1-serien er sannelig ikke så værst. Liker faktisk interiøret bedre i denne enn i E60. Kompakt og sportslig. innredningen var egentlig det som skuffet mest når jeg prøvekjørte 1 serien! var mye hard og kjip plast dær gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 masse fine 1-serier her ! jeg prøvekjørte en 116 hos BMW forhandleren,og den var jaggu sprek ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 da må det være en annen 116 enn dem selger her for den jeg prøvde var utrolig sløv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Mulig du glemte at den trenger endel turtall?? Blir ikke noe særlig moro før du har passert 4000 rpm. Den MÅ piskes litt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Har aldri prøvd 116, hadde faktisk aldri prøvd 1-serie før jeg kjøpte min. Synes iallefall at 2-literen med diesel er utrolig sprek, føles ut som en mye større motor. Har kjørt endel Mercedes E280cdi 4matic (3 liter diesel), og 1-serien drar like bra, om ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Mulig du glemte at den trenger endel turtall?? Blir ikke noe særlig moro før du har passert 4000 rpm. Den MÅ piskes litt;-) den fikk rikelig med turtall etter at den var blitt varm ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Synes den dra fint når man nærmer seg 4500 rpm. Liker lyden også godt da;-) Men en annen ting, jeg er sugen på å sette inn et K&N filter, er det noe som har gjort det her på en 1 serie? Har kikket på dette http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RC-9310 Er det noen som har noen formening om det bare er å åpne den boksen der luftfilteret sitter og bytte det originale med dette? Info mottas med stor takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Synes den dra fint når man nærmer seg 4500 rpm. Liker lyden også godt da;-) Men en annen ting, jeg er sugen på å sette inn et K&N filter, er det noe som har gjort det her på en 1 serie? Har kikket på dette http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RC-9310 Er det noen som har noen formening om det bare er å åpne den boksen der luftfilteret sitter og bytte det originale med dette? Info mottas med stor takk:-) Det går nok ikke bare å "åpne boksen å montere". K&N leverer i hovedsak to forskjellige filtertyper, enten innsatsfilter, som erstatter det orginale filteret i den orginale boksen, eller ett konisk filter, slik som du vil ha deg - da bør du kjøpe deg ett KN-filter kit, med alt du trenger for å montere dette. Det du gjør da, er å fjerne den orginale boksen og montere dette på.. På min E36 monterte jeg bort den orginale boksen, monterte inn slanger for forånding av motor og lignende inn i ett rør til filteret, osv.. Alt fulgte med i pakken. På en så ny bil som en E87 burde du gjøre det ordentlig, og hadde jeg vært deg, hadde jeg latt være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Tok en titt nede i motorrommet i går etter at jeg hadde pratet med Kollevold. I dag sitter det allerede et konfilter i originalboksen, ikke et innsatsfilter som er det mest vanlige, men den boksen det sitter i er det ikke bare bare å fjerne. Så kort fortalt, hele prosjektet strandet etter denne kikken, hehe. Får heller satse på ny eksos om man vil ha litt bedre drag og lyd;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Fant en liten video, som viser aks. på 120d: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå