RenZor Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Satt å så igjennom noen bilder fra sommeren 2006 og tenkte jeg skulle dele noen med dere. Kjenner det kribler i fingrene etter 20grader, blå himmel, sol og litt cruising med bimmern nå. Han med den sølvfarga 320`n har ikke fått somla seg til å registrere seg på bimmers.no enda så jeg får ta en liten showoff for han. PS: Nye baklykter kommer i løpet av våren 2007. Fant et bilde fra afrika og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 En veldig fin bil det der Har han noen flere planer for den ?? Noe mer styling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Ja det er en av de bedre E36 jeg har sett med egne øye. Veldig strøken. Har hørt snakk om senking, m3 front, angel eyes, andre blinkers, nye baklykter, og muligens 18" sommerfelger. Husker ikke hva fargen på bilen er i farten, men den skal være VELDIG sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Om sommeren skal man tilbringe tiden på / ved sjøen.. Her er noen bilder jeg tok fra 2006 som jeg virkelig forbinder med sommer og kanskje spesielt sommeren 2006.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 T.A.S: Det øverste bildet var veldig fint! Du har det ikke i stor størrelse (type: 1600x1200) som du kan sende til meg på mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Det kan jeg altids gjøre (sender deg en PM). Har i størrelse helt opp til 3648x2736.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 T.A.S; Joda, men har kansje ikke så mye med bil å gjøre de bildene Kan jo slenge med et par bilder fra der jeg "bor på sommeren" Beklager dårlig kvalitet, tatt med mobilkamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Får dele et bilde jeg tok av hagen til svigers på Bømlo ifjor sommer. Dette Oser sommer og varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 jeg hiver meg på jeg og sommer 2004, +30 grader,og i Bergen med Båten,og har med gode venner,og damer. Unge dynamiske herr Vold koser seg på fordekket med damene en varm sommerdag : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 siden det er snakk om sommerbilder så får jeg nesten slenge meg med her er hytta vår sett fra vannet er der som regel hver gang jeg har muligheten.. finnes ikke no bedre sted og være en varm sommer dag her ser dere utsikten vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 så litt kjølig ut det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå