Hans Thomas Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ok, jeg kan prøve den også! Så får vi se hur det går Men er faktisk veldig fornøyd med fargepolishen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 alle produkter som fjerner riper gjør som regel ikke det. det er min erfaring. veldig godt fornøyd med den fargepolishen. var ble blankere av den enn diverse annet jeg har prøvd og jeg har polert mye bil for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Har bare prøvd polering med farge på svart bil (= lett farge å treffe) og det har fungert veldig bra! Steike flott navn du har forresten Hans Thomas, du er en av oss få i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Fargepolishen er faktisk veldig bra.. Hvertfall med svart ja Tror at mye annet er tull, rett og slett. Takk, i like måte, Hansh! Hehe.. Nei det er ikke så mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 hvor kan man kjøpe autglym på nett til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Det vet jeg ikke.. Pleier å kjøpte på Torshov.. 160 kr ellerno.. Men det er verdt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Farge polish er jo skikkelig juks da! Har dere ikke hørt om rubbing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Har Rubbing også jo.. Men Fargepolish virker bra! er ikke noe å si imot! har jo allerede sett resultatet og sett tidligere riper som blir så å si borte. Klart man ser de jo om man legger øye rett oppi ripa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ripene blir jo ikke borte. De er der fortsatt. De blir bare mindre synlige fordi fargepolishen legger seg i ripene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 i de forskjellige fargepolishene er det jo som oftest endel slipe midler såvidt jeg vet i slik at ripene blir mindre synlige + at fargen legger seg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Får like bra resultat med "vanlig" polering. Eks fra autoglym el meguiars.. men gjerne ikke så enkelt Ikke helt enig i det. På biler med litt mørk lakk er det ikke nødvendigvis noen fordel at rester av hvit voks setter seg igjen i alle mulige små riper. Da er det bedre at de fylles av en farge som er i nærheten av lakkfargen. Kan trygt anbefale turtle sin fargede serie. Holder bedre enn Autoglym gjør den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Noe av det mest jalla greine jeg har prøvd må være extreme glass polish, kunne likeså vaska ruta med zalo, ikke og anbefale. Rød flaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå