Skands1 Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Trenger tips til forhandlere som selger AC Schnitzer kopier. Har prøvd dekkexpress.no, men de er SVÆRT dårlige med levering og tilbakemeldinger. Vurderer dem som useriøse og lite pålitelige. Noen som vet om noen forhandlere/nettsteder som kan levere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Selger ikke schmiedmann.no et utvalg acs kopier da? Mener det er der jeg så det sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det stemmer, men de kan ikke levere større enn 18"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Ta en tur innom Lunde dekk og spør om ikke de kan skaffe. Det gjorde jeg her i Haugesund, og Ac-schnitzer kopi felgene mine ankommer kanskje i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Hvilke felger er det du tenker på da? Type III? Type IV? www.interdekk.no har hvertfall noen i både 19" og 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hvilke felger er det du tenker på da? Type III? Type IV?www.interdekk.no har hvertfall noen i både 19" og 20" Er en av de to typene jeg tenker på ja... Skal sjekke ut interdekk.no og se hva jeg finner der... Takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 De øverste der er lekre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 men hos interdekk har dem jo bare felgene i sykkeldekkbredde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Er ofte sykkelbredde på kopifelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 på jobben har vi de øverste der i 8,5x18 ET 40 og ET15. De jeg skal ha på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Gs bildeler har de fleste typer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå