Gå til innhold

Styling Tech....Treg eller?


alfaalfa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle :)

Bestilte varer for 14000 hos styling Tech 23.02.07. altså ca 1 mnd siden.

Motok for 14 dager siden 3 av felgene jeg bestilte.

Den 4 felgen kom ikke da de hadde den hos en annen leverandør eller noe. De skrev at den ville bli sendt rett etterpå. men jeg har ikke fått noen felg, og de svarer ikke på mail i det hele tatt.

Er det bare sånn de er eller bør jeg gå hardere fram?

Noen som har erfaring med de?

Drive safe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde for 5 ninutter siden kontakt med dem på tlf, og da skyldte han på at felgen står i Trondheim,(noe som sikkert er sant) men dette viste han også for 1 mnd siden. Dette går bare ikke an. Sender en kompis innom dem på Onsdag for å Høre hva F** det er som skjer her.

Dette finner jeg meg ikke i.

Etter dette er jeg fint ferdig med dem. :x

Drive safe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også erfart di kan være veeeeeldig treige der.

Kommer som regel til slutt, men ting tar tid!!

Bestillte noen Brock B1 felger der, d tok vel ca 3mnd før jeg fikk dem :?

En smule fortvila då ja.

Samme med noe styling jeg har kjøpt der fra, tar laaaaang tid.

Masse forskjellige bortforklaringer og unnskyldninger.

Løye det er slikt nesten hver gang. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte baklys til bilen min der engang. etter 5 uker og MANGE mail sa han at delene fortsatt lå på et lager i tyskland. altså de var ikke engang sendt. og at dette ville ta 2 uker. det vil si nesten 2 mnd tilsammen. da sa jeg at jeg ikke gadd og avbestilte hele greia (noe som jeg ikke fikk bekreftelse på senere) er ikke så interessert i å handle noe mer derfra for å si det sånn! veldig dårlig kundebehandling. det går i det minste an å gi lyd fra seg på 3 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte felger med dem for 1,5år siden, fikk felgene 1 uke etter jeg bestilte. Nå har bror min bestilt felger der, har gått 2 uker siden de sa de sendte felgene så det er vell litt opp og ned med de karene der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet i 4 uker på mine felger nå, heldigvis så skulle det endelig komme ei levering fra leverandør denne uka, så jeg har forhåpentligvis felgene mine før påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

Noen venner av meg var innom dem i dag for å hente felgen min...men nei.

Der var det en kar som ikke visste noe om hva saken dreide seg om, han som er ansvarlig var borte.

Den ansatte prøvde gjentatte ganger å få tak i ham på de tlf nr han hadde, men ingen kontakt kunne oppnås med innehaveren av denne, etter min mening, litt spesielle butikken.

Da jeg fikk denne beskjeden utpå dagen i dag, ringte jeg til butikken, men ingen tok tlf enda det var i åpningstiden. Ringte også på det tlf nr jeg har til innehaver, men han tok ikke tlf.

Nå skjønner jeg ingen ting av dette, og vurderer å reise dit selv for å få en oppklaring av denne saken.

F**. Betalte tross alt 14156 kr i forskudd for 1 mnd siden. Dette finner jeg meg IKKE i. :x

Drive safew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...