haakon Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 alnabru karosseri as. ligger i bygget på høyre side når du svinger inn til smartclub. blant de 50 beste verkstedene ifølge naf. har bare vært der for konsultasjon,men hyggelig fyr som slapp det han holdt på med og ble med ut for å se og forklare. tror ikke de lakkerte,men sendte den bort til det lakkverkstedet langs ringveien,nær økern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Auto-Skade, Terje Schie AS. Bytta panser der. Noen andre som kjenner til dette verkstedet ? Er nemlig veldig opptatt av at jobben blir perfekt utført! Om noen har et ikke-merkeverksteder de går gode for skal jeg sjekke det opp. det MÅ vel ikke være ett merkeverksted, men det MÅ være ett meget godt resultat. det er MEGET viktig for meg. Takk for innspill, kom med forslag, erfaringer etc. Jeg har også vært veldig fornøyd med Terje Schie. Litt travelt som det nevnes tidligere i tråden her (i kundebehandlingen/kontoret), men kjempebra sluttresultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Furubakken bilverksted på bekkestua er et bra alternativ. Jeg vet ikke hvor dyre de er, da det var en forsikringsak og jeg betalte ikkeno. Men servicen var helt eksepsjonell. Jobben var meget proft utført og de ryddet til og med bilen innvendig og vasket og støvsugde der. Det var nesten som å sette seg inn i en ny bil etterpå. Bra service - men stive priser og de bruker opprettingsverkstedet som ligger i samme bygget - husker ikke hva de het men ganske dyre de og (ba om et prisoverslag en gang på retting og lakking av noen småting) Arne Gulbrandsen (Grenseveien) var flere 1000 billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå