Bonden Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Du må nok innom bmw verksted .De kan legge inn ny bilkode (FA) det eneste er at den må kjøpes fra bmw norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn74 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Gjenopptar en gammel post og spør om dette lot seg ordne på enkelt vis? Har en E91 med tysk talestyring, og skulle gjerne hatt denne på norsk eller engelsk. Setter pris på tilbakemelding med hvordan dette gjøres og evnt ca pris dersom det må gjøres på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Lurer på det samme jeg også! Talestyringen er på tysk, noe som jeg ikke forstår en dritt av.. Har endret både Idrive språket og navigasjons talen til Engelsk. Men dette påvirker ikke Talestyringen Fant dere en løsning på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Bumper denne. Jeg får bare følge på i køen? Ikke veldig stø i Tysk, så lurer også på om noen har ett konkret svar til hvordan dette gjøres? Må den inn til BMW eller kan man få det til selv med NCSEXPER eller INPALOAD eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Slenger meg også på denne.. Man må vel inn til BMW for endre språket på Irdriven`? Men når jeg startet bilen med Wallet nøkkelen (den i hanskerommet) så endret språket seg til Tysk. For min del vil jeg egentlig ha alt endret fra engelsk til tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 325en min "snakker" også Tysk, men heldigvis så sitter skoletysken såpass godt ennå at det går greit de gangene jeg trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå