Gå til innhold

"Lakkstift"

E36 Coupè
 Share

Anbefalte innlegg

hvis det er sånn som ser ut som lebestift? det samme. crap! de er altfor harde så du må varme de opp i hånda eller noe i 40 år. så legger du på og merker at den ikke var myk nok ennå. så får du lagt på et lag men det forsvinner etter en vask. sitter dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på bmw, de er ikke som lebestift. de er som negllakk, fungerer greit det, skjuler jo tykke riper og steinsprut og lignende.

Man bør imidlertid ikke bruke den medfølgende penselen. Kjøp en pensel som er tynnere og beregnet for vannmaling (hobbypensler). Da vil du få betydelig bedre kontroll med mengden av lakk du påfører bilen... og resultatet blir mye bedre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkstift "ser ut som" lebestift ja, mens noen andre varianter minner mer om neglelakken, men da vet jeg ikke om de kaller det for lakkstift, tror de har et annet navn på det produktet.

Har brukt en del lakkstift på begge mine forrige biler, den skal ikke varmes/mykes opp først, kun påføres på tvers av riper osv, slik at den fyller nedsenkningen i lakken som ripen har laget, før det skal poleres over.

Fungerer etter min mening svært bra, til en rimelig penge :) Men det er som andre har sagt, at det må gjentas hver annen måned eller så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på bmw, de er ikke som lebestift. de er som negllakk, fungerer greit det, skjuler jo tykke riper og steinsprut og lignende.

Man bør imidlertid ikke bruke den medfølgende penselen. Kjøp en pensel som er tynnere og beregnet for vannmaling (hobbypensler). Da vil du få betydelig bedre kontroll med mengden av lakk du påfører bilen... og resultatet blir mye bedre... :wink:

Ein kan også bruke tannpirkara til småting som feks steinsprut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...