Skallesei Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Hey... Hvor fikk du tak i denne sykkelen? Hadde en slik når jeg var 16, og lurer på om det er denne sykkelen da det ikke finnes mange med denne lakken. Hva er reg nummeret ? Og har du Castro Azurro merkene på kåpa enda?
John H Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Tror ikke den har vært på sørlandet så vidt eg vet..
John H Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Må da være noen som vil ha seg en sykkel vel!! Kan evt. byttes i e30 også!!!! Men helst e36!!!!
Hyggmaister Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Virka ikke enkel å selge den sykkelen gitt Ønsket gpr-en min tilbake når jeg så godværet ute i morges Skulle nesten kjøpt den hadde jeg hatt cash Men sånn ellers er det vel ikke så stor sjangs for å selge en lettas på bimmers? Folk her vil nok heller ha tyngre saker, ettersom de er gamle nok til det Finn....dott....no
John H Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Hehe, nei ser ikke slik ut..var vel kanskje mest populært for en 6-7 år siden også? Husker da eg gikk på yrkesskolen, da skulee alle ha slik sykkel!
John H Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Mja..muligt..bilder aav den? kan sende på pm hvis du vil..
Yngvejos Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Det er en 88 520i. Km stand, noe over 300 000 (det er byttet speedomter i den, så den viser 209 000) Senket 40mm, godkjent i vognkort. Eu-godkjent til juni 08. Litt småplukk. Elektrisk, og eksos. Tanken er å kvitte meg med den når det blir litt varmere i været og veisaltingen slutter. Det er vinterbilen min. Så hvis du er interessert i å bytte om en måned og to, kan bytte være aktuelt. Må tenke meg litt på om jeg vil gå tilbake til lett-mc. Er det noe trim på den? Noen mangler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå