Pauls1 Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 min 328 sedan, avus blå fargen blir litt lysere og finere i sol-lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 10 poeng til den som finner ut fargen på denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Mauritziusblå? Eller hvordan det staves igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 hehe, aner ikke jeg. stort sett mauritziusblå folk sier, men en dag var der en kar som sa at mauritziuslå var det iallefall IKKE.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 er det din bil? det er jo bare å åpne panser så står fargen.. ser ut som mauritziuslå.. men kanskje royalblau eller hva den fargen heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Dette er hvertfall en mauritiusblau e36, og det står på venstre dempertårn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 er det din bil? det er jo bare å åpne panser så står fargen.. ser ut som mauritziuslå.. men kanskje royalblau eller hva den fargen heter.. hehe, det er akkuratt der problemet ligger. det står ikke der:P så istedet for å ødelegge denne tråden kan man godt gi meg videre tips i denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Orientblå er ikke nevnt enda;) Har ikke sett så mange av den, men her er et bilde: -L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Et bilde av min E36. Montrealblå. En av de fineste blåfargene til BMW synes jeg. Men jeg blir misunnelig når jeg ser Le Mans blå, Estorilblå og Interlagos blå. :drool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Et bilde av Interlagos blå og Avusblå. E46'en er Interlagos og E36'en Avus. Interlagos-fargen oppfører seg egentlig litt som montrealblå. Den skifter mellom en variasjon av lilla og blå avhengig av lyset. I like it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå