Sveingaard Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 hadde dama putta stygge dekaler på bilen min hadde jeg hengt meg, eller hengt hu, eller i allefall kasta hu på dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 hadde dama putta stygge dekaler på bilen min hadde jeg hengt meg, eller hengt hu, eller i allefall kasta hu på dør. heldigvis er jeg ikke dama di ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Skeptisk til å smelle klistermerker på bilen..... Ser jo rimelig billig og jalla ut. Bilen er 100 ganger finere uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 et par forslag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Du burde vurdere å si ifra til typen din før du gjør noe slikt. Selv om du mener det er din bil nå som dere solgte din, så betyr det neppe at du kan gjøre hva du vil med den. Og så lenge dere er to om å eie den, burde du ikke gjøre noe så drastisk som å kline masse klistermerker på bilen uten at han vet om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Er enig med det Bernt sier der.. Men hvis du absolutt skal ha noe klistremerker på bilen, synes jeg du bør gå for denne typen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Vel først og fremst vil jeg si: Just don't do it... Men hvis du absolutt må, så gå for "checkered flag" Noen av disse er faktisk litt tøffe, særlig de som matcher med fargen, kalt "ghost flag" Bildene er lånt fra denne tråden http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=572044 EDIT: + ta vekk øyelokkene, skiltet opp på fangeren, og sort list på fangeren, slik som på bildet over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 akkurat slike jeg tenkte på! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Ja de der kan du gå for. Alt annet blir for "jalla" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Vel først og fremst vil jeg si: Just don't do it...Men hvis du absolutt må, så gå for "checkered flag" Noen av disse er faktisk litt tøffe, særlig de som matcher med fargen, kalt "ghost flag" Bildene er lånt fra denne tråden http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=572044 EDIT: + ta vekk øyelokkene, skiltet opp på fangeren, og sort list på fangeren, slik som på bildet over Er ikke tilhenger av klistremerker på bil, men dette synes jeg faktisk var pent! Og så ville jeg anbefalt M Tech-styling(fangere og lister) og få den lavere foran, ta også av de nederste øyelokkene og baklukespoileren, da har du en pen bil(etter min ydmyke mening). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 hvis du skal sette på sånne dekaler så gå heller for en litt mørkere gråfarge enn den bilen din er! så blir det ikke SÅ brå overgang! et mørkegrått sjakkflagg over litt av fronten på bilen kan være tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Har du bestemt deg for noe enda? Virker som det er mange som er negative her.. Jeg syns det er stilig! Men det må jo selvfølgelig passe til bilen og ha et kult motiv.. Kanskje det er en jente-greie..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 De flaggene var slett ikke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg liker normalt absolut ikke dekaler/klistremerker på en bil, men hvis man først skal ha klistremerker på en BMW bør man gjøre som vår lokale "Ringmeister" Thorleif (bimmersmedlem)... hans variant er faktisk rimelig cool... og bilen er en original E46 M3 CSL (med hvit folie)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå