Moose Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg skal fra Trondheim til Oslo i påsken, og lurte på om det går fint å kjøre på sommerdekk? Er ny i Trondheim, så jeg vet ikke helt hvor lenge det er fare for plutselige snøfall, men det har vel strengt tatt skjedd i juni... Regner ikke med at det er problem med sommerdekk i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 I dag tidlig snødde deg digre filler her på østlandet i hvertfall. Personlig kommer jeg til å drøye til over påske før jeg vurderer å sette på sommerdekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Ja, det kom desverre en stor snøsky her i Oslo/Akershus på morgenen idag og jeg ville nok også ha ventet med å legge om til sommerdekk. Selv skal jeg på fjellet i påsken og drøyer det derfor til etter påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Synes det høres litt skummelt ut å kjøre fra Tr.heim til Oslo på sommerdekk. Var vel spådd litt sludd og regn rundt påsketider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 går fint med sommerdekk her nå. 5+ og bar vei. venter en uke el to til selv,men du kan hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå