Martin-D Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Knabbet interiøret fra min bil?? Forresten, kjempefin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Nok alarmklistremerker på ruta iaf! Hehe, men hva har du gjort med konsoll og list på hanskerom? Lakkert sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 skal du selge bak fangeren din eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Fangeren er ikke til salgs nej Skal på bilen min om ikke lenge tenkte jeg! Hvilken tenker du på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Lå å tenkte litt i går kveld å har funnet ut at jeg kansje skal smelle på med en GT vinge på bilen , men er usikker så vil gjerne ha litt for og mot meninger som alle har her inne på bimmers Koster jo litt , men jeg synst klart det er den feteste vingen til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Da var bimmers refleksvest og 2x klistremerker bestilt Må jo vise verden denne geniale siden <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 eneste du manger er å skifte rattet til en fra 97/98 mod, da er den just perfect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 hmz... hvordan ser det ut da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Tror det er det rattet det er snakk om (her står det riktignok i en e46) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 her er et bilde av rattet mitt, sånn som du trenger, da vil den bare bli perfect!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hadde det i min gamle E36! Det er jo ikke sportsratt omkretsen er jo en del større mener jeg. Tror nok det blir det jeg har! Flott det øverste , men hva skal jeg med de knappene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 her er et bilde av rattet mitt, sånn som du trenger, da vil den bare bli perfect!! Ja dette rattet er jo pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 jævla godt og kjøre med synst jeg , men er for stooort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Da var handlelista mi fra http://www.koed.dk endelig handla Aufkleber sicherungskasten (Sikrings oversikt på engelsk) Cigarettænder Temp føler Emblem "BMW", Framme og nak Cool Blue, pære, 12v55w, H1 (4stk) Sideblinksæt, E36, grå/sort, 9/96-> Gearknop, læder, lys, "M" Indstiningsliste E36/2 Carbon "M" sort Bundmåttesæt E36/2/4/5 "///M" Gleder meg til å få ordnet noen småmangler og feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Xenon look interiør lys også bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå