Christopher Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 huffhuff.... har hatt mine første turer med 5 i bilen å subba en del ja! Var ute å så og det skraper av gummi som legger seg i varme smelta klumer i skjermen... så her må noe gjøres... Tips? Har nå 245\35bak og 50\30 senk! Får vel handle meg 30\15 eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Xenon look interiør lys også bestilt! Hmm, hvordan ser dette ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Xenon look interiør lys også bestilt! Hmm, hvordan ser dette ut? Slik -> http://bmw.chrzz.no/v/utstyr/lys/ Kjøpt fra www.bimmian.com jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Har nå 245\35bak og 50\30 senk! Får vel handle meg 30\15 eller noe? Med tre baki detter jo bilen sammen uansett, så bytte fjærer er neppe noen løsning. Bruk felger med innpress beregnet for E36 og fornuftig dekkstørrelse så er problemet løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 245 burde gå fint med riktig innpress! Du HEVER da ikke bilen igjen...da får det bare subbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Det jeg sa til Christopher tidligere idag på msn: man leker isåfall i taxi. Enten så har man en bra stylet bil, eller en minibus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 I dag våkner jeg og det SNØR!!!! Falt 5cm i løpet av natten og i går var det varmt å deilig! Så da blir vel bilen stående siden sommerdekk er på og jeg står i bratt oppoverbakke! Merker at jeg er rimelig frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Her er noen "stemningsbilder" fra Flekkefjord den 8.April som skal være en lun vårdag Selv katta er misfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Jeg LER Christopher. En OND latter :lol: Påååå med vinterdekk igjen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 heh.... veit at du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Da var vinterdekkene montert på bimmeren min igjen La om dekkene på bilen av pappa + alle firmabilene på Amv i helga Årh...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 hehe.... orker ikke legge om.. venter på bedre tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Veldig pen E36 Kjenner igjen frustrasjonen over snøfall. Kom sikkert 40 cm her i påska. Tragisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 takktakk jepp snør ennu her må være mellom 5cm og 10cm nu! så jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg til jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Litt lite som har skjedd siden sist nå pga. MYE jobbings! Men diver å planlegger anlegg samen med en kolega så jeg kansje starter på i løpet av mai. Ellers var jeg oppom Biltilsynet i dag fordi det var lagt ut begjæring på bilen min. Tragisk siden omregistreringa var betalt 15.03.07 og dette var grunnen. Jaja ordnet nu! Ellers er Xenon look interiør lysa i hus , men koed venter ennå på instigningslister fra bmw så denne er faktisk ikke sendt ennå Skal opp på jobb i løpet av helgen å ta noen bilder og montere interørlysa så da komme bildene dere har venta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå