Geir Anders Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Det er sikkert flere som har fått årets gs-bildeler katalogen i posten nå om dagen, og de reklamerer med kampanje. Kan jo først si at bladet er ryddig, og det er lett å finne fram til det man vil ha. Og utvalget er helt ok. MEN, jeg syns prisene er like stive? Utenom noen av eksteriør pakkene du kan få kjøpt, som er blitt redusert noe. Kastet fjorårets katalog for ikke lenge siden, så kan ikke sammenlikne. Noen formeninger? Blir vel kjøp fra KOED om jeg skal ha noe tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg syntes nesten at dette er temmelig normalpriser dem har der. Enten -det-, eller det at jeg har gått meg sel blind på prisene som koed.dk kan tilby. Kan være at når dem er "billige", så er dem fortsatt dyrere enn koed.dk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 synes de er litt stivt prisa. schiedmann er ganske mye billigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hmm... Har tittet litt i katalogen og ser på blandt annet navigasjonsCD (65900413650). Mener denne kostet rundt 2800kr sist jeg ringte å undersøkte og nå ser jeg at den ligger på 2933kr.. Ellers så ser jeg at de lekre pedalene som man først fikk i X3 er på plass i E60 sortimentet.. (35000410100) 1081kr. Det jeg faktisk kan se er billigere er takstativ til 1327kr, som jeg mener å huske betalt ca 2000kr for hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 M5 spoiler med lys til E39 er det ganske god pris på ser jeg! Og frakten av varene var jo skikkelig billig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Diverse felgpakker er en tusing billigere ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 M5 spoiler med lys til E39 er det ganske god pris på ser jeg! Og frakten av varene var jo skikkelig billig da! Men passer sikkert ikke for biler med PDC og lyktespylere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 De gamle prisene kan vel sjekkes på http://www.gsbildeler.no i.o.m at kampanjen ikke starter før 1.april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 M5 spoiler med lys til E39 er det ganske god pris på ser jeg! Og frakten av varene var jo skikkelig billig da! Men passer sikkert ikke for biler med PDC og lyktespylere Ut i fra katalogen ser det ut som der er samme M5 fangeren som Koed selger og den kommer i mange variasjoner, også med mulighet for PDC og lyktespylere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 er det bare meg el har gs biltt dyrere på det meste i det siste? kanske litt O.T dette men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Dro på GS i dag, med lomma fult av penger og handlelista klar. Ser at kampanjen ikke er i gang før 1 april, men som regel er de jo ikke så firkantet på GS. Etter en times kjøring fra Kristiansund kommer jeg endelig fram til butikken deres. Et A4 ark er klistret på inngangsdøra, "Vi har stengt lørdag 24 mars pga kurs". Jaja, surt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Dro på GS i dag, med lomma fult av penger og handlelista klar.Ser at kampanjen ikke er i gang før 1 april, men som regel er de jo ikke så firkantet på GS. Etter en times kjøring fra Kristiansund kommer jeg endelig fram til butikken deres. Et A4 ark er klistret på inngangsdøra, "Vi har stengt lørdag 24 mars pga kurs". Jaja, surt for meg Hehe surt ja Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Noen som har en katalog ekstra som de kunne sendt meg? Hehe... Prøvde å ringe i dag, men de hadde som sagt stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Bavaria eier 51% av aksjene i GS Bildeler. Prisene hos GS er derfor temmelig samkjørte med resten av landets autoriserte BMW delelagre (dyrt..). Jeg kjøpte nettopp nytt sett med gummimatter og det var faktisk rimeligere hos Bavaria. GS selger med andre ord _ikke_ billige deler, selv om det sikkert finnes et par unntak i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Bavaria eier 51% av aksjene i GS Bildeler. Mulig jeg tar fullstendig feil her, men ut ifra disse opplysningene : http://www.proff.no/proff/search/compan ... =980501515 Så står Mr. Gule og Mr. Skrivarhaug (Derav navnet GS) som eiere av 50% av aksjene hver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå