Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

Imorra Magnus, på dagen, skal du og jeg, møtes! Den bilen er jo crem de la crem.

Skriv nr ditt i PM ellerno, så kan jeg kontakte deg imorra, hvis du har tid.

Får jeg se på din,

så skal du få LOV til å se på min, hehe ;)

Rakke er forøvrig et fint sted å ta bilder,

vært der med alle bilene mine tror jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny bil, Magnus! Og nå har du lov til å ha /// foran Magnus.. :wink: Det ble gamlebilen til Robert ja. Den har jeg jo vært med i litt på Ringen, så jeg vet at den fungerer.. :wink: *host* senkesett *host*..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2n3qtv1d]Gratulerer!

Helt rå bil. =P~=P~

Håper du får tatt masse bilder av den!

320'en gikk i innbytte den da?

Den gikk til en kar fra Bergen på onsdag. Har fått et par tilbakemeldinger fra han, han er meget fornøyd. :)

R Andersen: Ja, endelig kan jeg leve opp til navnet mitt. :wink:

Da Robert hadde den på Ringen, var jo ikke vanosen helt frisk sa han.

Men nå er den skiftet, så nå går den som ei kule gitt! :D

Og den er senket 20mm med Hartge-fjærsett, om det var det du siktet til.

Den har manuell gir. Et bevisst valg. Helt rå med short-shiften fra Hartge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syntest den hadde kledd ett par cm til pga 20"`n, men det kan godt hende det ser bedre ut IRL. Gleder meg til å se den 18. mai! Skulle du låne den bort som instruktørbil sa du..? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Veldig nice bil! Ikke så dum den du byttet ut heller, da men.. ;)

Hvordan er det å kjøre på 20" egentlig? Forestiller meg at det er mye show og lite go (les: redd for å ødelegge felgene)?

Men det ser i alle fall bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Gratulerer så mye med M3 8)

-Tatt av vinterhjul og vasket i skjermkassene. (For dere med E46: Det legger seg MYE dritt i falsen på kanten av bakskjermene.)

Tekte jeg skulle legge om i morgen og ta en vask i hjulhusene jeg også. Bare spylte du og vasket inni der, mens bilen sto på en jekk eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stod bare på jekken ja.

Plukket frem den driten i skjerm-falsen med hendene kombinert med hageslangen. Ellers spylte jeg og vasket. Ikke sånn super-grundig med q-tips, men bort med det værste og grus og sånn som samler seg steder.

Skal ikke se bort ifra at jeg kommer på pussetreffet 21.04 Steffan C, hadde iallefall planer om en tur opp på Tryvann den 22. :)

Er ikke noe problem å kjøre på 20" i det hele tatt. Ikke sporing mtp bredde, ikke støy, klart den er jo relativt stiv, men det skal jo en M3 være. Er gode dekk på da. Conti SportContact3. 245 og 295. :wink:

Felgene tåler å bli kjørt litt, skulle bare mangle, men er selvfølgelig forsiktig i dumper og ved kanter. Det har jeg alltid vært, så ikke noe nytt igrunn. Kjører som vanlig med andre ord.

Kom akkurat hjem fra en liten kveldskjøretur nå, og jeg er ærlig talt forelsket i den bilen... :love:

Takk for supre kommentarer. Det er virkelig en drøm realisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...