larserso Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 ligger i enden av "4 feltsveien".. Der den svinger ned på høyre og vidre ut mot snarøya.. Da skal jeg prøve å finne fram når kameraet har kommet. Er spent som en liten unge:) Skal kjøre litt rundt i byen og finne stilige steder å ta bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Nydelig bilder av en grom grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 ligger i enden av "4 feltsveien".. Der den svinger ned på høyre og vidre ut mot snarøya.. Da skal jeg prøve å finne fram når kameraet har kommet. Er spent som en liten unge:) Skal kjøre litt rundt i byen og finne stilige steder å ta bilde... Rett bak Golfsenteret. Er et anleggsområde, så er litt knølete vei ned der, men gikk greit når jeg tok det veldig med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Dette må være en av de lekreste bilene på forumet! Perfekt med de store sommerhjula Grattis med deilig bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 et til fra meg! tar litt tid med de kjørebildene.... linsa har en tendens til å bli dirty, så en del photoshopping må til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Skikkelig stilige bilder av en råtøff bil! Var jo litt skeptisk til 20" i starten, men tror jeg skal trekke tilbake det nå.. Syntest de er utrolig fine på bilen din! Får vel prøve å få tatt noen kjørebilder av min en dag også. Det er litt stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Takk for det Raymond! Kjørebilder er knall! Har alltid villet få tatt noen sånna. Her er et til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har et litt "kjipt" spørsmål. Hvilket forbruk har du på M3en din? Går den under literen mila på langkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det er ingen problemer med å kjøre under literen pr. mil med en M3. Lenge siden jeg har målt min nå, men mener jeg har kommet under 0.8 på langkjøring. Den ligger ca. på literen ved pen blandet kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det var jo ikke fullstendig avskrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Min ligger på 0.95 ved langkjøring. 0.8 klarer jeg ikke på den ihvertfall. 1.3 ved blandet kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Du får skylde på SMG`n, Tommy! Neida, men som sagt, så er det lenge siden jeg har målt det, da det er rimelig uinteressant for min del. Hadde det vært det, så hadde jeg ikke kjøpt M3, og heller ikke bensinmotor. Mener Ellingsen målte sin 3.0 til under 0.8. Syntest det hørtes veldig lavt ut, men kanskje mulig hvis man er flink til å kjøre økonomisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Du får skylde på SMG`n, Tommy! Neida, men som sagt, så er det lenge siden jeg har målt det, da det er rimelig uinteressant for min del. Hadde det vært det, så hadde jeg ikke kjøpt M3, og heller ikke bensinmotor. Mener Ellingsen målte sin 3.0 til under 0.8. Syntest det hørtes veldig lavt ut, men kanskje mulig hvis man er flink til å kjøre økonomisk? Jeg syns forbruket var relativt lavt ved pen kjøring. M3 motoren har jo vært kjent for det, dog er den tørst når man klemmer på, men det er vel alle motorer. Jeg mins jeg var under 0.8 ved pen kjøring på E6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Veldig lekre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Nå har jeg ikke gjort noe aktivt for å prøve å presse det ned når jeg målte altså...bare vanlig kjøring uten noe store raptuser. Men 0.8...det tror jeg blir vanskelig på min ja... Har du målt din ///Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå