Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

ligger i enden av "4 feltsveien".. Der den svinger ned på høyre og vidre ut mot snarøya..

Da skal jeg prøve å finne fram når kameraet har kommet. Er spent som en liten unge:) Skal kjøre litt rundt i byen og finne stilige steder å ta bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ligger i enden av "4 feltsveien".. Der den svinger ned på høyre og vidre ut mot snarøya..

Da skal jeg prøve å finne fram når kameraet har kommet. Er spent som en liten unge:) Skal kjøre litt rundt i byen og finne stilige steder å ta bilde...

Rett bak Golfsenteret. Er et anleggsområde, så er litt knølete vei ned der, men gikk greit når jeg tok det veldig med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig stilige bilder av en råtøff bil! Var jo litt skeptisk til 20" i starten, men tror jeg skal trekke tilbake det nå.. Syntest de er utrolig fine på bilen din! :)

Får vel prøve å få tatt noen kjørebilder av min en dag også. Det er litt stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen problemer med å kjøre under literen pr. mil med en M3. Lenge siden jeg har målt min nå, men mener jeg har kommet under 0.8 på langkjøring. Den ligger ca. på literen ved pen blandet kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skylde på SMG`n, Tommy! :wink:

Neida, men som sagt, så er det lenge siden jeg har målt det, da det er rimelig uinteressant for min del. Hadde det vært det, så hadde jeg ikke kjøpt M3, og heller ikke bensinmotor. Mener Ellingsen målte sin 3.0 til under 0.8. Syntest det hørtes veldig lavt ut, men kanskje mulig hvis man er flink til å kjøre økonomisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skylde på SMG`n, Tommy! :wink:

Neida, men som sagt, så er det lenge siden jeg har målt det, da det er rimelig uinteressant for min del. Hadde det vært det, så hadde jeg ikke kjøpt M3, og heller ikke bensinmotor. Mener Ellingsen målte sin 3.0 til under 0.8. Syntest det hørtes veldig lavt ut, men kanskje mulig hvis man er flink til å kjøre økonomisk?

Jeg syns forbruket var relativt lavt ved pen kjøring. M3 motoren har jo vært kjent for det, dog er den tørst når man klemmer på, men det er vel alle motorer. Jeg mins jeg var under 0.8 ved pen kjøring på E6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...