Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den så jo greit blank og fin ut :D

Brukte du kun skokrem, eller noe mere også? Tror jeg leste et sted at kun skokrem ikke er bra på sikt. Tørker visst ut eller noe sånn dersom man ikke tilfører noe fuktighet i tillegg. Mulig det ikke stemmer, men ikke lurt å ta noen sjanser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig bil du har!. alltid hatt sansen for denne. Kanskje like greit at du ikke solgte bilen til meg? da hadde du angret da! :P

har du forresten vurdert carbon emblemer foran/bak?

Jeg syns det gjør seg på svarte biler, men smak og behag.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank og fin den bilen :) Anbefaler deg heller å bruke skinnproduktene til swissvax for å farge opp. Skokrem holder ikke i lengden og hører til på sko. Har selv brukt skokrem før, men de siste årene er det kun swissvax som gjelder til interiøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@jonr-: Ja, har hatt tanken, men droppet det. Er så mye annet som har farge bak der uansett. M3-merket, Hartge-merket, skiltet...

Alternativet ville da å kjøpe skilt uten blått felt, fjerne M3- og Hartge-merket, eller evt sette på det der sort/hvitt M3-merket.

Mye en kan gjøre - hehe...

@CS: Ja, det er nok noe i det du sier, men skinn er skinn.

Var uansett ikke mange steder jeg brukte det, og kommer til å gå over med skinnpleiemiddel asap. Vi får se hvordan det holder.

@boost: Dimmensjonene morteym nevner stemmer.

Dekkdimmen er 245/30-20 og 295/25-20.

@morteym: Kunne godt vært noe lavere både forran og bak egentlig. Er senket 20mm med Harge-fjærer i alle fire hjørner.

@|Andreas|: Påførte den rikelig med en klut der hvor jeg ville farge/utbedre. Lot stå en stund. Tørket over med ren klut. Voila!

Takk til alle for hyggelige kommentarer. :)

Bilen er relativt fin den, men bærer jo desverre noe preg av at den er en bruksbil. Umulig å holde en bruksbil i show-stand...

Har lyst til å få ny lakk på frontfanger bla, får se hva jeg tar meg råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bare skokrem på strategiske plasser nå.

Går jevnlig over setene med skinnpleie, og kommer nok til å gjøre dette innen kort tid. :)

Jeg bruker også av og til skokrem på strategiske plasser, for så å gå over med skinnpleie til slutt. Fungerer helt ok.

Det er viktig å bruke den gamle skokremen feks: den forsvaret bruker, Kiwi.

Kiwi%20Skokrem%20eske%20so.jpg

Vet av flere som bruker denne, og aldri hørt at skinnet har tatt skade av det, men det er vel lurt å bruke skikkelige skinnpleieprodukter til slutt.

Bra du tar godt vare på bilen din ///Magnus. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så jo bra ut Magnus! Deilig å få på sommerhjulene tenker jeg..

Var innom på lørdags kveld, men da hadde faren din akkuratt kjørt deg til grillfest hehe. Hadde tilbrakt hele dagen hjemme hos mamma med oljeskift og vask.. goværet 8)

Men regner med å se deg i starten av Mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørte du hadde vært innom. Sorry at jeg ikke tok kontakt iløpet av påsken, skjedde noe hele tiden liksom.

Ja, i mai blir det nok litt treffvirksomhet.

Lurte litt på å være med på kjøreturen til BMWCCN-Vestfold på søndag.

Har du tenkt deg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...