[space] Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Orjan: Der var det klippet ja! Fifth gear var det selvfølgelig jeg hadde sett det på. Var Carnauba jeg tenkte på ja. 2 av 2. Ikke dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Idag har jeg fått tatt en ///Motorvask. Lyspærene og tårnstiverstaget har ankommet, og det blir montering i påsken. Et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 grisepent, likte spessielt godt bilde # 3 der det reflekteres noen trær eller noe under ///M3 emblemet.. PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 ///Meget pent ///Magnus.... Håper du tar ///Mange flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Møtte deg i/på/ved hagalia istad.. Blinka med lysa og greier men du så ikke noen ting.. Kjørte en rød, lav e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Flekker på nye felger imorra.. Kanskje ta en photoshoot eller noe liknende? Det skal jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Det ble jo helt latterlig strøkent! Vil du gå inn på detaljer om fremgangsmetode for vasken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Møtte deg i/på/ved hagalia istad.. Blinka med lysa og greier men du så ikke noen ting..Kjørte en rød, lav e30. Joda, glante jo rett på deg jeg. I de forbanna dumpene... Thanx [space]. Om du tenker på motorvasken, så ble den denne gangen satt bort til "fagfolk". Fikk en som driver en Statoil-stasjon i byen her til å ta den. Hørte at han var god på dette, og fikk jo det bekreftet. Ja, det hadde vært kult og tatt noen bilder sammen gEIRA. Eneste planene mine idag, er at jeg skal en tur til Bilsalongen i Skien og kjøpe en lakkstift type Schwarz 2. Og så skal jeg gå over setene med skinnrens/pleie. Vi kan jo bare snakkes utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Bare å sette i gang da. Blir nok håndvask på meg idag, må se i garasjen. Tror faktisk jeg er tom for såpe/shampoo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Ser jo helt ny ut. Du skal vel på vårmønstringa på Tryvann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja, regner med det blir en tur opp på Tryvann ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 F**n, den bilen din er rå altså. Mange råe biler i gata de også. Var bilen din for kald for å gi på litt opp forbi nordbyen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 Hehe, ja den var kald. Tenkte du ville prøve å dra meg med oppover der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Du og du for en fantastisk rå bil! Gratulerer med den ultimate kjøremaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 satan for en bil! måtte bare sei det igjen lukter månedens bil lang vei her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå