///MoePower Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Du har råd til å lage grill av en 540, men ikke ha prøveskilt for 275kr og kan hvis du vil kjøre hele dagen, så derfor risikerer du bot og det som verre er? Kjøp prøveskilt sier da jeg, så kan du kose deg hele dagen på veien hvis bilen er i stand til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 er ikke pengene som stopper for å kjøpe prøveskilt til 225kr/675kr for hele helga men atte jeg ikke får kjøpt prøveskilter I DAG biltilsynet er stengt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Uten skilter er ikke bilen forsikret? Isåfall vil jeg rett å slett kalle det uforsvarlig å idiotisk å kjøre uten. Ganske enkelt. Pøveskilter koster 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Pøveskilter koster 300,- Nope, 225,- for en dag som Eika sier. Ny pris fra 1.1.07. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 gikk bra å kjøre de 10 minuttene.. og nå er den skrudd delvis fra hverandre å i morra står nok bare karosseriet igjen og til mandag har den blitt grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjørte du med eller uten skilter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Er det igrunn så vikti om han kjørte med eller uten skilter?Hva han gjør er jo hass problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Nei, egentlig ikke så veldig viktig. Men det har jo tross alt blitt diskutert i hvert eneste innlegg så derfor ble jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå