PIIIPower Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Det hele begynnte med at je merka et det støya endel fra motoren når jeg svinge, type viftereims vining. Sjekka nedi motoren og så at det meste av servo-olja hadde blitt presset ut av beholderen. Fikk fylt opp denne og siden har den holdt på olja. Snakket med enyt all-round mekaniker her omdagen som mente det kunne være servopumpa. Stenhagen trodde det kunne være tannstaget når jeg var innom for å fylle på olja. AC og dyno er ok, men kan det være reima alikevel? Noen som veit hvor mye jobb det er å bytte pumpa, og hva den evnt koster? er reima easy-deal? er det noe annet som bør gjøres samtidig?
Kjennern Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Servon tror jeg ligger på drøye 15K. jeg har lek på oljekjølern til servon på mine nå. Kjøpte delen til 340kr, men det det koster å bytte så jeg leiter etter noen som kan dette billig, PM meg om du kan det hehe. Autozentrum skulle ha 2800kr for å bytte bare delen.
PIIIPower Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 fant servoen. ligger til ca 4000 på GS. Ang byttinga så skal jeg "se" om jeg får gjort det sjøl. kommer ann på tilgjengeligheten, eller så har jeg noen kompiser som jobber på veksted som sikkert kan låne det noen timer på kveldstid.. sikkert litt forsjell på min bil konta din. Audien med diesel holder jeg meg langt unna. Diesel og spyleveske only..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå