Egil-s Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Er jeg som var på bildet øverst der, prøvde litt selv, må jo lære dette en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Her er min med V-maxx just. senkesett med bilstein bakdempere og 18" hjul:) bilen skal etter papirer være senket 120mm foran og 60mm bak. Ser ikke sånn ut, men har vel noe med at dette er et billig justerbart senkesett. Gt-splitterne er 4,5cm over bar asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 den satt fint i hjulbuene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Min stance er per dags dato omtrent ikkje tilstedeværende. Org. m-tech understell, og ballongdekk (8x17 med 235 dekk). Til våren blir det coilovers og dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Min 320d har M-sport understell med H&R 55/35 fjærer. Den er ikke brutalt lav, men akkurat passe syns jeg. Ingen problemer med å komme frem på normale veier. Også er den godkjent, med fjærer og felger! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 min med porsche hjul: alpinafronten på: mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kineolsen Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Noen som har noen oppdaterte bilder med 50/30 på E46? Kjøpte nemlig detta i høst, men har venta med å ta det på... Supersport fjærer og dempere. Den er senka 45/30 nå Så er vel ikke store forskjellen det kommer til å bli på utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå