GooraN Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Har et problem med at oljetempen på min e30 325 avogtil hopper opp til RØDT, bilen koker ikke, er bare nålen som hopper og lever sitt egent liv av og til... Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 ingen peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Temp. føleren som har tatt kvelden? Har hørt det kan vere litt problem med løse kontakter på baksiden av instr. på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 prøvd og skrudd ut intrumentet og teitet den skruen som er på olje målern, men det ble ikke no bedre :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 har du oljetemp.måler i instrumentpanelet? eller er det vanntemp du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Det er vanntemp han tenker på. Det var jeg som hadde ute instrumentet for å teite mutteren bak tempmåleren. Det er ikke noe liv i SI heller, så jeg misstenker at det kan være SI-batteriet som er utslitt. Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå