Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Importerte diagnoseutstyr til BMW for noen måneder siden da jeg hadde problemer med girkasseelektronikken. Jeg vet ikke hvor stor interesse det er for det, men hvis folk her er interessert har jeg vurdert å importere x antall. Prisen blir rundt 2000kr stk inkl link til carsoft 6.5. Tar diagnose av alle bmw'er opp til 2004 med dette programmet, resette serviceintervall etc. etc.

Si ifra hvis dere er interessert :)

Skrevet

boksen som kobles til en pc kan brukes til mange slags diagnoseprogrammer. Det programmet som jeg kan gi link til ser slik ut

carsoftmr4.th.jpg

Har en gammel e34 uten noe særlig utstyr, så for meg er det mest diagnose, slette feilmeldinger etc som har vært interessant... hehe

en nyere versjon av programmet kan leses om her

http://www.carsoft.be

Skrevet

På den jeg har ar jeg kun dme og egs, men den sier ifra uansett hva som er feil. Jeg trodde automatkassa mi var ødelagt, men da fikk jeg beskjed om å sjekke pinne 40 på egs'en. dyttet denne skikkelig på plass og alt var ok. Kameraten min har en 92 e34 der er det jo abs, airbag etc i tillegg. Er en hel bråte feilmeldinger til og med på disse gamle bilene.

Skrevet

Hvis du selger komplett sett med kabel og programvare, til 2000 kroner, er det da orignal software? Trudde det kosta godt over $2000...

Hvsi det er piratkopi av Carsoft du selger, er ikke det bra.

Skrevet

Jeg selger ingenting enda, vil bare sjekke markedet. Det jeg kan importere er kun kabler og boks, dette skal være lovlig. (ihvertfall ifølge produsent). Jeg fikk kanskje ikke klart nok fram at jeg ikke selger carsoft, men jeg vet hvor man kan laste det ned. Jeg har også funnet en gratisversjon på nettet, men jeg har ikke fått testet denne skikkelig enda.

Vet ikke hvor interessant dette er for folk, og derfor startet jeg tråden. ;)

Skrevet

interessen er nok stor, men det må være 100% at det funker bra da...., og at man kan lese noe fornuftig ut av dette..:)

noen må nesten ha testet det skikkelig, og gå god for det. 8)

• 5 months later...
Skrevet

Den boksen koster jo ikke mer enn ca 800-900,- kr og carsoft kan man nå laste ned på de fleste x sider, så hvorfor i alle dager skal man betale det dobbelte? er bare å søke etter Carsoft på forummet.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...