Gå til innhold

E30 med 40/40 senk

Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Det gikk fint med 60-40 på min e30 med m42 motor (som har ganske lavtliggende bunnpanne). I tillegg er firerne lettere, så dem kommer ikke like langt ned mot bakken som m20 motorene.

Hadde aldri hatt gidda til å montere 40-40 senk, med mindre man liker volvostuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt med 40/40 senk snart i 2 år og synes det er et fint kompromiss. Hadde gjerne senket en runde til foran, til 50mm. Men som sagt, norsk veistandard setter en stopper.

To dårlige bilder av min E30 med 40/40 og 17x7.

senk.jpg

senk2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har senket min 60/60 med FK sett.. justerbar høyde bak. korte stive 60 dempere forran. Kjører på 215/40-17 å dette funker kjempe bra..

Den kanten på innsiden av framskjermen må bøyes inn hvis ikke blir den brettet ut av dekket selv men ellers bra.. dette er ingen stor jobb.

Jeg holder en knapp på 60/60 :lol:

a>a>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. 60/60 var da pent! Må vel til med noe stivt da vel.. Customeksosen skraper i dumper med to baki nå med 20/20. Forhåpentligvis er det gammalt og sletent :lol:

er veldig fornøyd med 60/60 selv jeg :) men holder ikke med 7,5*17 felger da.. må til med noe bedre :) 8,5*18 eller 9*17 fram og 10/17 bak :) FK settet var faktisk overraskende stivt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...