Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bilder av E30 med 40/40 senk? Evnt. med 16 eller 17" felger også?

Har 20/20 og synes det er for lite. Er 60/40 et helvete å leve med? Går bunnpannene fort på litt røtne landeveier?

Skrevet

Det gikk fint med 60-40 på min e30 med m42 motor (som har ganske lavtliggende bunnpanne). I tillegg er firerne lettere, så dem kommer ikke like langt ned mot bakken som m20 motorene.

Hadde aldri hatt gidda til å montere 40-40 senk, med mindre man liker volvostuk.

Skrevet

Jeg har kjørt med 40/40 senk snart i 2 år og synes det er et fint kompromiss. Hadde gjerne senket en runde til foran, til 50mm. Men som sagt, norsk veistandard setter en stopper.

To dårlige bilder av min E30 med 40/40 og 17x7.

senk.jpg

senk2.jpg

Skrevet

Jeg kjøpte 35/35 til min fordi jeg kjører mye på dårlige humpete veier, men jeg samla opp mot og bestilte 60/30 fjærer.

Det går veldig fint å kjøre med. Har enda ikke tatt nedi forran.

Skrevet

Jeg har senket min 60/60 med FK sett.. justerbar høyde bak. korte stive 60 dempere forran. Kjører på 215/40-17 å dette funker kjempe bra..

Den kanten på innsiden av framskjermen må bøyes inn hvis ikke blir den brettet ut av dekket selv men ellers bra.. dette er ingen stor jobb.

Jeg holder en knapp på 60/60 :lol:

a>a>

Skrevet

Er det facelift eller pre-facelift?

60 bak på en facelift vil se veldig dumt ut, for der er hjubluene bak montert lavere enn før facelift.

Her er min facelift med 35/35 senking

bimmer45.jpg

og her med 60/30

bimmer77.jpg

Skrevet
Hmm.. 60/60 var da pent! Må vel til med noe stivt da vel.. Customeksosen skraper i dumper med to baki nå med 20/20. Forhåpentligvis er det gammalt og sletent :lol:

er veldig fornøyd med 60/60 selv jeg :) men holder ikke med 7,5*17 felger da.. må til med noe bedre :) 8,5*18 eller 9*17 fram og 10/17 bak :) FK settet var faktisk overraskende stivt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...