StigJ Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Cayennen der er en turbo. Stå hos oss nå for montering av skjermer, DVD og Playstation.. En meget lekker sak til en lekker sum penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Cayennen der er en turbo. Stå hos oss nå for montering av skjermer, DVD og Playstation.. En meget lekker sak til en lekker sum penger. ja, den var virkelig stilig! da eg først så den nye faceliften på bilder blei eg faktisk VELDIG skuffa over bakenden.. men i virkeligheten var den bare dritrå jo har du peiling på summen ?? spurte en selger hod bavaria, men han visste ikkje heilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Vet summen ja. Eieren var innom hos oss i går og myste litt på det nye gliset sitt. Han har forøvrig allerede en Cayenne Turbo. Bare av den "gamlie" typren. Hehe. Dette er den dyreste bilen jeg noen gang har klødd på. For å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå