Gå til innhold

E46 touring + barnevogn

bmwsel
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer vel ann på barnevogna.

Jeg var på biljakt for noen uker siden da vi trenger plass til barn som ankommer denne sommeren. Jeg hadde veldig lyst på en E46 Touring, men den er bitteliten.... Jeg målte barnevogner, bagasjerom og prøvde å få ting til å gå opp. Med riktig vogn får du til nøds plass, men da er det ikke plass til stort annet. Man skal jo ofte ha med seg litt annet også.

Jeg var nødt til å krype til korset og handlet en E39 530D Touring i stedet. ...og jeg kan anbefale det på det varmeste.

Lykke til med valg av bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ann på barnevogna.

Jeg var på biljakt for noen uker siden da vi trenger plass til barn som ankommer denne sommeren. Jeg hadde veldig lyst på en E46 Touring, men den er bitteliten.... Jeg målte barnevogner, bagasjerom og prøvde å få ting til å gå opp. Med riktig vogn får du til nøds plass, men da er det ikke plass til stort annet. Man skal jo ofte ha med seg litt annet også.

Jeg var nødt til å krype til korset og handlet en E39 530D Touring i stedet. ...og jeg kan anbefale det på det varmeste.

Lykke til med valg av bil!

E46 Touring har faktisk bedre plass enn E39 Touring når bakseteryggen er oppe... 435 liter vs. 410 liter (når man ikke laster i høyden). Når bakseteryggen er nede er det bedre plass i E39 Touring enn i E46 Touring.... 1525 liter vs. 1345 liter. Litt ironisk er det at bagasjerommet i E46 sedan er 440 liter... :wink:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=3 ... ger#366470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største minuset med e46 i den sammenhengen må bli bakseteplassen. Hvertfall i sedanen er det urovekkende dårlig plass i baksetet :)

Nå er jeg 184cm, vet ikke om det er høyt mellom eller kort, men jeg har LITEN plass til bena bak der! (Hvelper lite med 45 i sko...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...