Gå til innhold

Nei er det mulig!! haha

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det med folk og pris på e30. Syns det er helt på viddene og prøve og forlange 30000 for en 86 320. Får en ganske så fin e34 for den prisen der.

Mye mulig, men om man er ute etter e30 3serie så ser man ikke på hva en e34 5serie koster..jeg ser vel at e30 generelt sett går opp i pris..familien min sitter forøvrig på 4stk e30 2dørs;P som planene er å fikse opp og selge..så kommer kanskje flere tilsalgs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der er nødt til å være yrkessjåfør! :lol: No offence til de her inne som er det :wink:

Tenke seg å forlange 30 000 for den der, kan ikke være riktig klok! :?

Hehe, kan jo nesten se sånn ut..

Statoilkoppen, rattkule å diverse anna stæsj :lol:

Er yrkessjåfør selv, så drar litt kjensel på det førermiljøet..Hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk og pris på e30. Syns det er helt på viddene og prøve og forlange 30000 for en 86 320. Får en ganske så fin e34 for den prisen der.

Mye mulig, men om man er ute etter e30 3serie så ser man ikke på hva en e34 5serie koster..jeg ser vel at e30 generelt sett går opp i pris..familien min sitter forøvrig på 4stk e30 2dørs;P som planene er å fikse opp og selge..så kommer kanskje flere tilsalgs;)

skal gjerne forstå pris rundt 30000 for en fin 325 men for en gammel slitt 323/320 er dette helt horribelt.han er ikke den eneste som forlanger blodpris for ett vrak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...