Hansh Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Var svart (og sinnsykt fin) den jeg så, men går jo litt fine biler rundt i vår fagre by etter hvert. Hadde gleden av slippe forbi en blå 996 GT3 for et par år siden som ble stoppet 5 min senere av en sivil BMW av alle ting! Ganske glad for at jeg svingte til siden ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Hvit er feteste fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Porsche er kjekke biler og en rå utgave av 911 skulle jeg absolutt greid å levd med.Grei bil nr.2 Selv har jeg hatt to spesielle opplevelser med Porsche denne uken. Historie 1.Fikk se en sort 911turbo(997siste utgave)som stod meget smadret i en gate i Oslo.Noe karosseriarbeid ja. Historie 2.Fikk se en helt ny hvit 911turbo(997) vente på en garantert stolt eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Går en orange 997 GT3RS med svarte detaljer her i byen. Samme fyren har bl.a Auda S8 og Ferrari FXX Er det han som det var en reportasje om i Autofil? Det er Østereng det er snakk om ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 m3 csl ftw!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå