Gå til innhold

Dekkonline.com

Padi
 Share

Anbefalte innlegg

Vil bare poste denne spalten for å skryte over dekkonline.com.

Bestillte dekk og ca en uke etterpå hadde jeg dekkene.

Anbefales på det sterkeste...Kjapt,Trykt og billig hehe

De svart til og med på mailene jeg sendte med noen spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte mine dekk derfra forrige uke (torsdag 22.03.2007), og har ennu ikke hørt noe.

Jeg fikk mail at jeg måtte bekrefte leveringsadressen min til dem ved å sende en svarmail tilbake (fredag), og siden det, så har det vært stille.... Veldig koselig..

Svaret på fredagen var følgende:

Hei,

Takk for din e-post.

Vi beklager for uleiligheten med adressen. Vi har sendt dine bestilinger på vår lager og du vil ha en e-post fra oss med leveringsdatoen om et par dager.

Takk for din forståelse!

Ha en fin dag!

Dette betyr jo i grunn at jeg kan vente i 20år hvis dem ikke får inn dekkene om 20år... Jaja. Håper dem får røven i gir.

Skal prøve å huske på å følge opp dette innlegget hvis det kommer noen utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare poste denne spalten for å skryte over dekkonline.com.

Bestillte dekk og ca en uke etterpå hadde jeg dekkene.

Anbefales på det sterkeste...Kjapt,Trykt og billig hehe

De svart til og med på mailene jeg sendte med noen spørsmål...

Jeg må også si at jeg er ikke fornøyd med leveringen. Måtte avbestille pga sen levering, Men de har gode priser på noen dekk. Så hvis du har god tid, så er dette en bra plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra min side ang dekkonline.com

Hei,

Takk for din e-post.

Vi meddeler deg at vi har sjekket status av din bestillingen og det ser

ut at din leveringsdatoen er 4.04.2007. Vi håper at du vil ha dem enda

tidligere hvis det er ingen problem med transporten.

Takk for din forståelse!

Ha en fin dag!

Bestilte to sett med dekk, så håper begge kommer innen den datoen (til meg og mamma).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nei det er jo ikke bra at en må vente i all evighet ....

Men jeg også fikk en mail om at jeg skulle få en mail med leveringsdato, men den kom aldri.

Men når jeg gikk inn på min bestilling så jeg at dekkene var sendt fra Tyskland og at de lå i Oslo.

Så stod det en leveringsdato, men som sakt kom dekkene tidligere en den datoen.

Ja vist de ikke har dekkene inne på lager i Tyskland kan det ta tid.

Håper det ordner seg for deg ChrZZ, det er ikke noe greit å vente og vente og ikke vite om dekkene kommer før sesongen er over :(

Ja men nå har du jo en dato ChrZZ... Får håpe de holder det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en gang 4 dekk hos dem. Dette ble da delt opp i 2 kolli (noe jeg ikke ble informert om). Etter cirka en måneds ventetid, kom det brev om at dekka mine lå på tollpost. Ringte og fikk dem til å sende dem til min addresse. Men tror du ikke at dem bare hadde greid å få med seg bare 1 kolli?

Tenkte jeg skulle vente en stund uten å ringe dem, for å se om det andre kolliet kom. Men etter to uker, og ingen dekk, så ringte jeg dem. De gikk ut i fra at kolli nr. 2 mest sannsynlig hadde kommet bort i fraktprosessen.

Og de kunne ikke gi meg samme type dekk (billigdekk), siden de var utsolgt. Så jeg måtte velge en dyrere type.

Men jeg sa at, siden dette er deres feil, så nekter jeg og betale noe mellomlegg. Det var hun ikke så sikker på at hun kunne gi, hun måtte spørre sjefen først...

Så etter 2-3 mailer med svadanorsk fra deres side, fikk jeg 50 kr. i rabatt for hvert dekk. :o Og disse ble levert på døra mi, 3 uker senere. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte fra dekkonline i fjor sommer. Fikk mail at dekka skulle komme om 2 uke. Etter 1 uke kom dekka:)

Har bestillt fra interdekk 2 ganger også. en gang gjekk det fort å en gang treigt, men det var fordi dei var tom på lager for dei dekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilt 4 sommerdekk hos dem for en stund siden, og fikk dem etter ca.2 uker. Levert nesten på døra! De kom også i 2 kolli, men de var taipet sammen... Så jeg har positiv erfaring med de... Billig og rask levering, siden jeg bor oppe i kalde nord... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...