Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg syntes det er en helt grei pris for 2000.- og syntes E34 har ført en grei dialog.. Dette er ingen bil noen blir rike på uansett.. så la dem som står bilen nærmests til å avgjøre... ellers så står fortsatt eier mulighet til å kjøre dem til høggern.. Kan ikke annet enn å å ønske trådstarter lykke til.. Mvh Marianne

Skrevet
  børge skrev:
hvem mener de kan tru dette er ein 325? kan ikke se olje kjøler eller lignende så da bli det dyrt vis det er ein 320...

mener nå å huske at 320i har fordeleren sittende nede på blokka, mens på bildet så ser du at den står i fremkant av toppen, det er det bare 325i som har... oljekjøleren ligger uansett godt gjemt under bak rediatoren...

Skrevet
  Faber skrev:
jeg hakke peil, for jeg finner ingen papirer:/

Hei Faber. Siden du har tilgang til bilen, er det en ganske enkel måte du kan klare opp i hvilken 3-serie modell dette er; ved støtdempertårnet i motorrommet skal du kunne finne du en plate med bilens serienummer. Hvis du ikke har lyst til å offentliggjøre det her, går du bare inn på http://www.realoem.com/bmw/select.do - der legger du inn serienummeret, og så får du ikke bare opp hvilken modell bilen er, men også når den ble produsert :)

Ganske enkelt, hva - og de som er interesserte i å kjøpe bilen, slipper å bruke mer tid på å lure på hva du har til salgs :)

Skrevet

kult:) skal gjøre det så fort jeg får tia,og det blir imorgen, eller mandag:) så folk som lurer, får vente litt:P men som folk sier, står mellom 320i og 325i.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...