Mpower20 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Synes nå 2000 er minst 1000 for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 2000 kan jo ikke være for mye, får jo 1500 vrakpant, mye på bilen er jo i fin form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Jeg syntes det er en helt grei pris for 2000.- og syntes E34 har ført en grei dialog.. Dette er ingen bil noen blir rike på uansett.. så la dem som står bilen nærmests til å avgjøre... ellers så står fortsatt eier mulighet til å kjøre dem til høggern.. Kan ikke annet enn å å ønske trådstarter lykke til.. Mvh Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 eg er vilig til å gji 3 laper fort.... kor holder du til hen ? håper de ikkje er langt unna svar meg på pm =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Send meg pm med telefonnummer så kan jeg ringe deg.. får du kanskje et bud av meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Høyeste bud er nå 3500. venter noen dager for å se om det går høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 syns jeg ynser en 325i under panseret der den som får den for 3500,- får seg en billig donorbil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 hvem mener de kan tru dette er ein 325? kan ikke se olje kjøler eller lignende så da bli det dyrt vis det er ein 320... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 hvem mener de kan tru dette er ein 325? kan ikke se olje kjøler eller lignende så da bli det dyrt vis det er ein 320... mener nå å huske at 320i har fordeleren sittende nede på blokka, mens på bildet så ser du at den står i fremkant av toppen, det er det bare 325i som har... oljekjøleren ligger uansett godt gjemt under bak rediatoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Jeg har egentlig ikke peiling. Men en kompis har e30 320, og det ligna fælt på lik motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 jeg hakke peil, for jeg finner ingen papirer:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 jeg hakke peil, for jeg finner ingen papirer:/ Hei Faber. Siden du har tilgang til bilen, er det en ganske enkel måte du kan klare opp i hvilken 3-serie modell dette er; ved støtdempertårnet i motorrommet skal du kunne finne du en plate med bilens serienummer. Hvis du ikke har lyst til å offentliggjøre det her, går du bare inn på http://www.realoem.com/bmw/select.do - der legger du inn serienummeret, og så får du ikke bare opp hvilken modell bilen er, men også når den ble produsert Ganske enkelt, hva - og de som er interesserte i å kjøpe bilen, slipper å bruke mer tid på å lure på hva du har til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Det er en pre-facelift med elektrisk tomgangsmotor + fordeler i framkant.. Da er det en 325.. (så sant ikke ting er flyttet over på en 2 liter motor) Men gjør som "Der Barockengel" sier du trenger kun de 7 siste sifrene fra rammenummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 kult:) skal gjøre det så fort jeg får tia,og det blir imorgen, eller mandag:) så folk som lurer, får vente litt:P men som folk sier, står mellom 320i og 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg