Gå til innhold

Bmw e30, 80-89 modell rep objekt, skal bort!


Faber
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes det er en helt grei pris for 2000.- og syntes E34 har ført en grei dialog.. Dette er ingen bil noen blir rike på uansett.. så la dem som står bilen nærmests til å avgjøre... ellers så står fortsatt eier mulighet til å kjøre dem til høggern.. Kan ikke annet enn å å ønske trådstarter lykke til.. Mvh Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem mener de kan tru dette er ein 325? kan ikke se olje kjøler eller lignende så da bli det dyrt vis det er ein 320...

mener nå å huske at 320i har fordeleren sittende nede på blokka, mens på bildet så ser du at den står i fremkant av toppen, det er det bare 325i som har... oljekjøleren ligger uansett godt gjemt under bak rediatoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hakke peil, for jeg finner ingen papirer:/

Hei Faber. Siden du har tilgang til bilen, er det en ganske enkel måte du kan klare opp i hvilken 3-serie modell dette er; ved støtdempertårnet i motorrommet skal du kunne finne du en plate med bilens serienummer. Hvis du ikke har lyst til å offentliggjøre det her, går du bare inn på http://www.realoem.com/bmw/select.do - der legger du inn serienummeret, og så får du ikke bare opp hvilken modell bilen er, men også når den ble produsert :)

Ganske enkelt, hva - og de som er interesserte i å kjøpe bilen, slipper å bruke mer tid på å lure på hva du har til salgs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...