R.E.H Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 man får da 320 med fordeler på siden av toppen da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Faber, hvor gammel ER du egentlig?Obligatoriske ting er da på sin plass å få frem når man skal selge noe, ikke slikt som at dette er en M5 og slike ting når det i virkeligheten er en svært svært sliten BMW E30 3 serie med noe fæle ///M emblemer limt på.. Hvor gammel er du? Må være mer enn 16 selv før man kan si sånt Til trådstarter: Om det er en 325 finnes det folk som kan gi deg 5000-7000+ bare for motor og gir. Men det er klart at gidder dere ikke skru og stå i, og heller vil bli kvitt den, så er vel 3-4.000 greit. Synes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Til trådstarter: Om det er en 325 finnes det folk som kan gi deg 5000-7000+ bare for motor og gir. Men det er klart at gidder dere ikke skru og stå i, og heller vil bli kvitt den, så er vel 3-4.000 greit. Synes jeg da Vet jo ikke tilstanden på motoren her da. Kan jo være motorhavari for alt vi vet! Er jo en grunn til at den har blitt stående og forfalle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Det der er IKKE en M5. Enkelt og greit. Det er en E30, som er modellbetegnelsen på 3-serien fra 1983 til 1993(Noen modeller av E30 kom faktisk som -93 modeller ja). En -87 M5 har modellbetegnelsen E28, som var modellbetegnelsen på 5-serien fra 1982 til 1987... Så enkelt er det. Forandre overskriften din du Faber. Den er TOTALT missvisende, og du får nok mer seriøs respons på annonsen din hvis du forteller hva slags bil det er i annonsen Ikke ment som kritikk, men ett godt salgstips F.eks så kan du skrive E30 rep objekt selges i overskriften, og så kan du forandre til hva slags E30 det er når du vet det. Det er iallefall ingen M5 Litt flisespikking...: E30 touring ble også levert som -94 modeller... litt mer flisespikkeri, e28 kom i 1988 også, som 518is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 grunnen til at den er blitt stående er pga han fikk seg ny bil, og han flyttet til trondheim, motor ser du at er i fin stand på bilde. stefaren min har sagt at motorn er helt grei, så hvorfor skrive så mye negativt. Jeg har også skrevet ned serial nummeret men fikk det ikke til å funke.. kom bare frem info om en annen bil.. vbaa310209129311 også et annet nummer abë-nr 9637/2 om noen får noe klokt ut av dette, så er jo det fint:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 e ingen problem å flytte fordeleren opp vis enn bruke lednings nette fra 325... å vis olje kjøleren står der den står originalt så kan man se den i det lille hullet i 88 fronten... har det selv så det vet æ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 motor ser du at er i fin stand på bilde Hvorfor står ikke hjulet på? Hjulager som er ødelagt? (gjengene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 har ikke peil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Jeg har også skrevet ned serial nummeret men fikk det ikke til å funke.. kom bare frem info om en annen bil..vbaa310209129311 også et annet nummer abë-nr 9637/2 om noen får noe klokt ut av dette, så er jo det fint:P Tja, dette er hva en kvikk sjekk forteller: Vehicle information Series: 3' E30 Body: 2 doors Model: 320i Engine: M20 Region: ECE Version: Left Hand Drive Transmission: Manual Manufact. date : 1983/06 Selvsagt, det utelukker ikke at noen har satt i en 325i motor senere, men bilen er i alle fall født som en 320i sommeren 1983.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 takk for at du fant det ut:) plagdes litt selv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 takk for at du fant det ut:) plagdes litt selv:P Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Faber, hvor gammel ER du egentlig?Obligatoriske ting er da på sin plass å få frem når man skal selge noe, ikke slikt som at dette er en M5 og slike ting når det i virkeligheten er en svært svært sliten BMW E30 3 serie med noe fæle ///M emblemer limt på.. Hvor gammel er du? Må være mer enn 16 selv før man kan si sånt Til trådstarter: Om det er en 325 finnes det folk som kan gi deg 5000-7000+ bare for motor og gir. Men det er klart at gidder dere ikke skru og stå i, og heller vil bli kvitt den, så er vel 3-4.000 greit. Synes jeg da Ja, jeg er mer enn 16 Men det må da være grenser for hvor lite kjøperen skal få vite om "produktet".. (nå har det jo kommet litt mer fakta om bilen i ettertid da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 det er en 88 m20b25. ser det på den store diagnosepluggen og manifoil etc, trenger ikke ha oljekjøler på b25, går og bare skru filteret rett på viss en tar av adapteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Kan jo og være en 88- m20b20. Min 88- m20b20 ser akkurat likedan ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 den kan umulig se lik ut. er stor forskjell på innsugsmanifoilen viss du har øyner for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg